خودروی « لادا-وستا» روسی (ویدیو)

© Sputnik / Alexei Druzhininولادیمیر پوتین سوار بر « لادا-وستا» روسی
ولادیمیر پوتین سوار بر  « لادا-وستا» روسی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتین سوار بر « لادا - وستا» روسی.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه  سوار بر مدل جدید  خودروی « لادا — وستا» ساخت « آوتوواز»  به محل برگزاری جلسه نهایی  12-مین نشست  باشگاه  بحث و گفتگوی بین المللی  « والدای» رسید.

رئیس جمهور روسیه و  مدیر کل «آوتوواز»  سوار بر  خودروی جدید  ساخت « آوتوواز»  به محل برگزاری  نشست «والدای» رسیدند.

 رئیس جمهور  دو « ولگای گاز —21»  و خودروی « نیوا» و یدک کش « اسکیف» دارد.  اولین خودروی  پوتین « زاپاروژتس» است که  وی در یک دیدار غیر رسمی به جرج  بوش رئیس جمهور آمریکا نشان داد. این خودرو در جای   افتخار آمیز خود در موزه قرار دارد.

در ماه اوت سال 2010 پوتین  « تست درایو» « لادا کالینا» را  به انجام رساند  و طی 4 روز از  خاباروفسک تا  چیتا  سفر بازرسی خود را  با این خودرو انجام داد.  پوتین 2165 کیلومتر  را  با این خودرو طی کرد و کلا  از آن راضی بود و گفت که حدود 500 کیلومتر جاده در مسیر حرکت نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

نوامبر  سال 2010  پوتین  در ناحیه  لنینگراد خودروی « فرمول —1» را امتحان کرد و طی چند ساعت   در جاده ویژه ای  با سرعت تا 240 کیلومتر در ساعت رانندگی کرد.

موضوع خودرو اغلب  دیدارهای پوتین در سطح عالی را همراهی می کند. در سال 2007 میلادی  پوتین در استقبال از نیکلا سرکوزی  رئیس جمهور فرانسه در  محل سکونت خود در حومه مسکو «  نوو-اوگاروو»  او را  در «مرسدس» سیاه سواری داد.  او چنان سریع  ماشین را  از جا کند که خبرنگاران  رانندگی او را با  قهرمان فیلم محبوب « تاکسی» مقایسه کردند.

پوتین در  زمان خود کومباین ، قطار و جنگنده « سو —27»  و هواپیمای آبخاکی « ب-200» را هدایت کرده و  در  دستگاه زیر آبی «میر»  به عمق بایکال فروروی کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала