رییس مجلس شورای اسلامی به روسیه سفر می کند

© AP Photo / Vahid SalemiСпикер иранского парламента Али Лариджани
Спикер иранского парламента Али Лариджани - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی ایران برای سخنرانی در دوازدهمین کنفرانس باشگاه مباحثه والدای طی عصر امروز به شهر سوچی روسیه سفر می کند.

به گزارش بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو،وی در اختتامیه این کنفرانس همراه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهور سابق چک شرکت و سخنرانی می کند.شرکت کنندگان در کنفرانس با اشتیاق منتظر شنیدن دیدگاه های ایران در مسایل جهانی و منطقه ای از زبان رئیس مجلس هستند.

دوازدهمین کنفرانس باشگاه مباحثه والدای طی روزهای 27 تا 30 مهر 1394 با عنوان «جوامع بین جنگ و صلح: غلبه بر منطق منازعه در دنیای فردا» برگزار می شود. در این کنفرانس، شخصیت های سیاسی و دولتی و هم چنین پژوهشگران برجسته سیاست خارجی روسیه و دیگر کشورهای جهان حضور دارند.مهدی سنایی سفیر ج.ا.ایران و دانشیار دانشگاه تهران از سال ۱۳۸۷ در این کنفرانس شرکت می کند و امسال نیز در بخش مربوط به خاورمیانه آن سخنرانی خواهد داشت.

شهر سوچی در جنوب غربی روسیه و در کنار دریای سیاه قرار دارد. این شهر که به عنوان یکی از شهرهای توریستی روسیه شناخته می شود با میزبانی المپیک زمستانی 2014 شهرت بیش تری یافت. این شهر در حال حاضر چند ماه در سال دارای ارتباط پروازی مستقیم با تهران است و در سال 2018 یکی از شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала