نیروی هوا-فضای روسیه در روز گذشته 49 موضع تروریست ها در سوریه را هدف گرفت

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationنیروی هوا-فضای روسیه در روز گذشته 49 موضع تروریست ها در سوریه را هدف گرفت
نیروی هوا-فضای روسیه در روز گذشته 49 موضع تروریست ها در سوریه را هدف گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنگنده های نیروی هوا-فضای روسیه طی شبانه روز گذشته 39 پرواز را انجام داده و 49 موضع داعش در سوریه را هدف حمله قرار دادند.

این مطلب را سرتیپ ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گزارش داده است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: "طی شبانه روز گذشته 36 پرواز از پایگاه هوایی حمیمیم انجام شده و 49 موضع تروریست ها در استان های حما، ادلیب، لاذقیه، دمشق و حلب هدف قرار گرفتند".
به گفته کوناشنکوف، اهداف این حملات در نوبت اول مخفی گاه های زیر زمینی، مراکز فرماندهی و توپخانه داعش و همچنین کارگاه های تولید اسلحه دست ساز و انبارهای مهمات متعلق به تروریست ها بودند.
وی افزود: "همه هماپیماهای روسیه پس انجام ماموریت رزمی خود به سلامت به پایگاه حمیمیم باز گشتند".

روسیه از روز 30 سپتامبر بمباران دقیق مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است. در این عملیات از جنگنده های سوخوـ 25 و بمب افکن های سوخوـ 24 ام و سوخوـ34 و جنگنده های سوخوـ30 اس ام استفاده می شود.

پیشتر گزارش شده بود که نیروی هوا-فضای روسیه از زمان آغاز عملیات به صدها موضع و تاسیسات متعلق به تروریست ها در سوریه ضربه وارد کرده است. علاوه بر این ناو های روسیه دردریای خزر 26 موشک به سوی مواضع داعش شلیک کرده اند که دقت این شلیک ها تا 5 متر تخمین زده می شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала