هواپیماهای روسیه مقرفرماندهی داعش در حلب ویک کارگاه مین سازی در ادلب سوریه را منهدم کردند

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovهواپیماهای روسیه مقرفرماندهی داعش در حلب ویک کارگاه مین سازی در ادلب سوریه را منهدم کردند
هواپیماهای روسیه مقرفرماندهی داعش در حلب ویک  کارگاه مین سازی در ادلب سوریه را منهدم کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیما های جنگی روسیه مقرفرماندهی داعش در استان حلب و همچنین کارگاه مین سازی تروریست ها در استان ادلب سوریه را منهدم کردند.

سرتیپ ایگور کوناشنکوفف سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه گفت بمب افکن های سوخو24 ام با حمله به فرماندهی مقر در یکی از نواحی استان حلب که در یک ساختمان دو طبق قرار داشت، آنرا منهدم کردند.
سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه افزود جنگنده های سوخو24 ام روسیه کارگاه مخفی تهیه مین های تخریبی را در یکی از نقاط مسکونی استان ادلب منهدم ساختند.

حملات هوایی روسیه به مواضع شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
حملات هوایی روسیه به مواضع شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش)
 روسیه از روز 30 سپتامبر بمباران دقیق مواضع داعش در سوریه را آغاز کرد. در این عملیات از جنگنده های سوخوـ 25 و بمب افکن های سوخوـ 24 ام و سوخوـ34 و جنگنده های سوخوـ30 اس ام استفاده می شود.
طبق آخرین اطلاعات نیروی هوایی روسیه از زمان آغاز عملیات به صدها موضع و تاسیسات متعلق به تروریست ها از جمله مقرهای فرماندهی، اردوگاه های آموزشی و انبار های مهمات آنها ضربه وارد کرده است. علاوه بر این ناو های روسیه دردریای خزر 26 موشک به سوی مواضع داعش شلیک کرده اند که دقت این شلیک تا 5 متر بوده است.
وانت های تویوتایی که به دست داعش افتاده ، توسط آمریکا و بریتانیا ارسال شده است - اسپوتنیک ایران
وانت های تویوتایی که به دست داعش افتاده ، توسط آمریکا و بریتانیا ارسال شده است
 اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند. ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه تائید کرد که حملات هوایی فقط علیه گروه های مسلح تروریستی صورت می گیرد و هدف آنها معارضان یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته آقای حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار تروریست ها، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала