بدبختی نیمه اول روز

© AP Photo / Frank Augsteinایستگاه اتوبوس در لندن
ایستگاه اتوبوس در لندن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساعت 11:17 مردم یا غمگین می شوند یا عصبانی.

اگر در  اول هفته کاری  احساس افسردگی می کنید  بدانید که تنها نیستید.  نظرسنجی که 2000 نفر  از ساکنان بریتانیا در آن شرکت داشتند  مشخص کرد که 75 درصد  پرسش شدگان  در نیمه  اول روز احساس بدبختی می کنند.

دوشنبه سخت ترین روز  هفته است — در ساعت 11:17 مردم یا غمگین می شوند یا عصبانی.  اما پس از وقت ناهار  وضع بهتر می شود. تا ساعت 14:35  تقریبا  همه با نشاط و خوشحال  می شوند.

آنچه بیش از همه  باعث ناراحتی مردم می شود این است که زحمات آنها  بدون « تشکر» می ماند (47 درصد)،  هولشان می دهند (75 درصد) ومانع  از خروج آنها از قطار می شوند (43 درصد).  در آغوش گرفتن ناگهانی باعث  بهتر شدن روحیه  (40 درصد) ،  امضای معامله خوب (42 درصد) و راه دادن خودروها به عابران (36 درصد) می شود.

به عقیده  « جو همینگز»  نه خریدهای بزرگ  و یا ثروت ، بلکه  کارهای نیکو  و آدم های دلسوز باعث  خوشبختی  مردم می شود.  فقط 27 درصد  پرسش شدگان  سعی کردند خودشان  هر روز  یک کار خوب برای  اطرافیان انجام بدهند.

بعضی از  افراد روزهای هفته را قاطی می کنند.  روانشناسان بریتانیایی  در توضیح این  موضوع گفتند  که روزهای سه شنبه و چهارشنبه و  پنج شنبه  فاقد  رنگ احساسی هستند  و همانا این روزها بیشتر با هم قاطی می شوند.  اما دوشنبه، جمعه و شنبه و یکشنبه بر عکس  رنگ روشنی دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала