آغاز عقب نشینی داعش در سوریه - ویدئو

© Sputnik / Alexander Vilfآغاز عقب نشینی داعش در سوریه
آغاز عقب نشینی داعش در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرتیپ ایگور کوناشنکوف، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) در زیر ضربات نیروی هوایی روسیه و ارتش سوریه عقب نشینی خود در سوریه را آغاز کرده اند.

حملات هوایی روسیه به مواضع شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
حملات هوایی روسیه به مواضع شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش)
سرتیپ کوناشنکوف روز پنج شنبه ضمن اعلام این مطلب به خبرنگاران خاطرنشان کرد: "شبه نظامیان عقب نشینی کرده و تلاش می کنند مواضع جدیدی را برای خود در نواحی دیگر ایجاد نموده و سیستم لوژستیکی فعلی برای تامین مهمات ، تسلیحات و وسایل مادی را تغییر دهند".
به گفته ژنرال روسی، وسایل شناسایی روسیه این تغییرات را به ثبت رسانده و اطلاعات دریافتی از وسایل روسیه و همچنین از مرکز اطلاعاتی در بغداد مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرند.
سرتیپ کوناشنکوف افزود:"ما برای بررسی و تدقیق این اطلاعات، پروازهای شناسایی هواپیما و پهپاد های خود را افزایش می دهیم".
 روسیه از روز 30 سپتامبر بمباران دقیق مواضع داعش در سوریه را آغاز کرد. در این عملیات از جنگنده های سوخوـ 25 و بمب افکن های سوخوـ 24 ام و سوخوـ34 و جنگنده های سوخوـ30 اس ام استفاده می شود.
طبق آخرین اطلاعات نیروی هوایی روسیه از زمان آغاز عملیات به صدها موضع و تاسیسات متعلق به تروریست ها از جمله مقرهای فرماندهی، اردوگاه های آموزشی و انبار های مهمات آنها ضربه وارد کرده است. علاوه بر این ناو های روسیه دردریای خزر 26 موشک به سوی مواضع داعش شلیک کرده اند که دقت این شلیک تا 5 متر بوده است.
آمریکا با وجود مخالفتش با  داعش در حرف ، رفتارش شبیه شعبده بازان است - اسپوتنیک ایران
آمریکا با وجود مخالفتش با داعش در حرف، رفتارش شبیه شعبده بازان است
 اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند. ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه تائید کرد که حملات هوایی فقط علیه گروه های مسلح تروریستی صورت می گیرد و هدف آنها معارضان یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته آقای حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار تروریست ها، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала