هواپیما های جنگی روسیه طی 24 ساعت اخیر به 40 موضع داعش حمله کرده و یک منبع دیگر تدارکات شبه نظامیان را مسدود نمودند

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovهواپیما های جنگی روسیه طی 24 ساعت اخیر به 40 موضع داعش حمله کرده و یک منبع دیگر تدارکات شبه نظامیان را مسدود نمودند
هواپیما های جنگی روسیه طی 24 ساعت اخیر به 40 موضع داعش حمله کرده و یک منبع دیگر تدارکات شبه نظامیان را مسدود نمودند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیماهای روسیه طی شبانه روز گذشته 41 پرواز رزمی انجام داده و در جریان آنها به 40 موضع گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی حمله کرده و از جمله یک منبع برای رساندن مهمات به شبه نظامیان در استان حلب را منهدم نمودند.

سرتیپ ایگور کوناشنکوف، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه ضمن اعلام این مطلب افزود هواپیما های سوخو34 ، سوخو24 ام و سوخو25 اس ام پرواز های خود را از پایگاه هوایی حمیمیم انجام داده و مواضع داعش را در استان های حلب ، ادلب، حما و دیرالزور منهدم کردند.

به گفته سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه به مهم ترین مواضع تروریست ها که توسط وسایل شناسایی کشف شده بود از جمله مقر های فرماندهی ، انبار های وسایل مادی و کارگاه های تولید اسلحه آنها ضربات دقیق وارد شده است.

حملات هوایی روسیه به مواضع شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
حملات هوایی روسیه به مواضع شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش)
 روسیه از روز 30 سپتامبر بمباران دقیق مواضع داعش در سوریه را آغاز کرد. در این عملیلت از جنگنده های سوخوـ 25 و بمب افکن های سوخوـ 24 ام و سوخوـ34 و جنگنده های سوخوـ30 اس ام استفاده می شود. طبق آخرین اطلاعات نیروی هوایی روسیه از زمان آغاز عملیات به صدها موضع و تاسیسات متعلق به تروریست ها از جمله مقرهای فرماندهی، اردوگاه های آموزشی و انبار های مهمات آنها ضربه وارد کرده است. علاوه بر این ناو های روسیه دردریای خزر 26 موشک به سوی مواضع داعش شلیک کرده اند که دقت این شلیک تا 5 متر بوده است.
اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند. ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه تائید کرد که حملات هوایی فقط علیه گروه های مسلح تروریستی صورت می گیرد و هدف آنها معارضان یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته آقای حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار تروریست ها، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала