لیدی گاگا در فیلم آمریکایی « کابوس» ها

© AP Photo / Invision/John Salangsangلیدی گاگا
لیدی گاگا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رایان شیفته گاگاست .

در این اواخر در مراسم معرفی  پنجمین فصل فیلم آمریکایی « کابوس»ها   اعلام شد که از لیدی گاگا برای کار در فصل ششم دعوت خواهد شد. به گزارش УНН رایان مرفی  تهیه کننده سریال در « تویتر»   از این موضوع  صحبت کرده است.

وی نوشت: « بازی لیدی گاگا در پنجمین فصل سریال آنقدر عالی است که من رسما از او تقاضا کردم در فصل ششم سریال نیز  هنرنمایی کند.  از او خواستم « بله» را بگوید!

فین ویتروک که نقش  مانکن  جوان  را در فصل پنجم سریال بازی می کند  گفت ما  شادی و نشاطی که در مراحل فیلمبرداری صحنه ها حاکم بود را مدیون گاگا هستیم.

« رایان  شیفته گاگاست و این موضوع بر نتیجه کار همه تأثیر می گذارد. گاگا  الهه اوست.آنها با هم  مکاتبه می کنند، صحبت می کنند  و به تبادل ایده می پردازند. رایان گویی « دوباره متولد شده است».  فکر می کنم  شو سعی می کند پوست بیاندازد و تازه شود».

شبکه تلویزیونی کابلی FX  هنوز   رسما   تمدید  محبوب ترین  سریال  — آناتولوژی کابوس های رایان  مرفی  و بِرِد فالچوک برای فصل ششم را اعلام نکرده است.  معرفی  فصل پنجم که  برای اولین بار پس از  نمایش  آناتولوژی ،  جسیکا لانژ نقش اول را بازی نخواهد کرد  7 ماه اکتبر  برگزار شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала