سفیر سوریه: ارتش دمشق همزمان با حملات هوایی روسیه، پیشروی زمینی را آغاز کرده است

© Sputnik / Alexandr Natruskin /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر سوریه: ارتش دمشق همزمان با حملات هوایی روسیه، پیشروی زمینی را آغاز کرده است
سفیر سوریه: ارتش دمشق همزمان با حملات هوایی روسیه، پیشروی زمینی را آغاز کرده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه در مصاحبه با خبرگزاری"ریانووستی" اعلام کرد ارتش دولتی سوریه همزمان با آغاز حملات هوایی روسیه به مواضع گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) پیشروی زمینی را شروع کرده است.

آقای حداد خاطرنشان ساخت ارتش دولتی سوریه این پیشروی را به همراه نیروهای جنبش مقاومت هوادار خود انجام می دهد.
سفیر سوریه در روسیه افزود شرکت روسیه در عملیات نظامی در خاک روسیه تروریست ها را دچار "آشفتگی و سرگیجه" کرده چون آنها عواقب "حملات هوایی واقعی" را احساس نموده اند.
دیپلمات سوری تاکید کرد: "آنها از تاکتیک تونل سازی استفاده می کنند که برای مقابله با حملات هوایی روسیه بی فایده است. مهم ترین نکته این است که هواپیما های شناسایی قبل از بلند شدن جنگنده های روسی تقریبا ده بار نواحی استقرار احتمالی شبه نظامیان را دور می زنند تا به دقت مطلق در این حملات دست یابند".
روسیه از 30 سپتامبر حملات هوایی دقیق خود را به مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است. به گزارش وزارت دفاع روسیه هواپیماهای روسی طی روزهای اخیر دهها هدف از جمله کارخانه های تولید مواد منفجره، مقر های فرماندهی و انبارهای مهمات تروریست ها را بمباران کرده اند. اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند.
پیشتر سفیر سوریه در روسیه تائید کرده بود که حملات هوایی فقط علیه گروه های مسلح تروریستی صورت می گیرد و هدف آنها معارضان یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته آقای حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار تروریست ها، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала