کراسوخا ـ 4، جدیدترین سامانه جنگ الکترونیک روسیه در سوریه

© Photo / Rostecکراسوخا ـ 4، جدیدترین سامانه جنگ الکترونیک روسیه در سوریه
کراسوخا ـ 4، جدیدترین سامانه جنگ الکترونیک روسیه در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نظامیان روسیه سامانه های جنگ الکترونیک کراسوخا ـ 4 را را که برای از کار انداختن رادارهای هوایی و مقابله با پهپادها در نظر گرفته شده، در سوریه مستقر کردند.ویدئوی درج شده در سایت شبکه روسی "زوزدا" حاکی از این امر است.

در این ویدئو فرود جنگنده روسی سوخو ـ 25 پس از بازگشت از ماموریت نظامی در فرودگاه نظامی حمیمیم سوریه نشان داده می شود که در پشت آن ماشین دارای چند آنتن (ثانیه ششم در ویدئو) مشاهده می گردد. این ماشین به احتمال زیاد کراسوخا ـ 4، جدیدترین سامانه جنگ الکترونیک روسیه است.
کراسوخا ـ 4 که در شرکت "کرت" واقع در مجتمع علمی فنی "کوانت" شهر نووگورود طراحی شده اند، در کارخانه الکترومکانیک شهر بریانسک روسیه ساخته می شوند.
کراسوخا ـ 4 دستگاه پارازیت پراکنی برای از کار انداختن رادار در هواپیما های دوربرد شناسایی و دیگر هواپیماهای دوربرد ، پهپاد ها و همچنین رادارهای ماهواره های شناسایی راداری است.
این سامانه به گفته سازندگان آن می تواند تاسیسات مورد نظر را در شعاع 150 تا 300 کیلومتری بطور کامل از شناسایی راداری مصون نگه دارد و همچنین وسایل ارتباطی و سامانه های جنگ الکترونیک دشمن را از کار بیندازد. استفاده از آنها به عنوان تسلیحات در سال 2012 به تصویب رسیده و از سال 2013 به نیروهای مسلح تحویل داده شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала