روزنامه نگار بریتانیایی: سوری ها نظامیان روسی را قهرمان می نامند

© Sputnik / Дмитрий Виноградов /  مراجعه به بانک تصاویر روزنامه نگار بریتانیایی: سوری ها نظامیان روسی را قهرمان می نامند
روزنامه نگار بریتانیایی: سوری ها نظامیان روسی را قهرمان می نامند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهروندان سوریه در مناطق تحت کنترل دمشق نظامیان روسی را قهرمان نامیده و معتقدند عملیات نیروی هوایی روسیه علیه داعش پایان بخش جنگ در این کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری "ریانووستی" ، در مقاله لیندسی هیلسام، ویراستار بریتانیایی شبکه تلویزیونی Channel 4 News برای روزنامه "گاردین" ضمن اعلام این مطلب گفته می شود:" روس ها قهرمانان روز هستند. مردم از خارجیانی که به نزد آنها آمده اند، استقبال کرده و از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سپاسگذاری کرده و معتقدند وی آنها از تروریسم نجات می دهد".
ضمن نویسنده مقاله خاطرنشان می سازد که بسیاری از سوری ها معتقدند غرب از داعش حمایت می کند. شهردار طرطوس می گوید:" ما می بینیم که روس ها قصد قاطع دارند بر تروریست ها پیروز شوند اما به نظر می رسد امریکایی ها و ائتلاف آنها چنین قصدی ندارند. در سال گذشته آنها با تروریسم مبارزه کردند اما داعش تقویت شده و ضعیف نگردید. به این دلیل ما معتقدیم که ائتلاف آنها دارای مقاصد جدی نیست".
به عقیده روزنامه نگار بریتانیایی اکثریت مردم در اراضی تحت کنترل اسد، آماده خدمت به رئیس جمهور سوریه بوده و امیدوار پایان جنگ در آینده نزدیک هستند.
لیندسی هیلسام می نویسد ساکنان شهرلاذقیه پرواز جنگنده های روسی را با علاقه تماشا کرده و امیدوارند عملیات هوایی روسیه پایان جنگ را نزدیک کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала