هراس شبه نظامیان به خاطر بمباران دقیق مواضع آنها توسط هواپیما های روسیه

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationهراس شبه نظامیان به خاطر بمباران دقیق مواضع آنها توسط هواپیما های روسیه
هراس شبه نظامیان به خاطر بمباران دقیق مواضع آنها توسط هواپیما های روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوهای جدیدی از نقاط بمباران و موشک باران شده توسط هواپیما های نظامی روسیه از سوریه دریافت شده است.

یکی از موشک های شلیک شده پناهگاه های زیرزمینی تروریست ها را منهدم کرده است. این موشک فورا منفجر نمی شود بلکه به عمق زمین رسوخ کرده و سپس منفجر می گردد. طبق اطلاعات موجود بسیاری از سرکردگان تروریست ها در پناهگاهای زیرزمینی کوهستانی و صحرایی پنهان شده اند. این موشک بدون پرتاب شدن ترکش های آن به اطراف منفجر می شود و شاهدان تائید کردند که افراد غیر نظامی بر اثر انفجار آن آسیب ندیده اند.
یکی از شاهدان گفت:" یک موشک به اینجا اصابت کرد اما ما صدای انفجار آنرا نشنیدیم. خوشبختانه هیچکس آسیب ندید".
دیشب هواپیماهای روسی هشت پرواز نظامی انجام دادند که در نتیجه آنها نه فقط انبارهای نظامی متعدد شبه نظامیان بلکه مرکز فرماتندهی آنها در کوه ها منهدم شد.
شبه نظامیان به خاطر بمباران دقیق مواضع آنها توسط هواپیما های روسیه دچار هراس شده اند. یکی از گروه های تروریستی به خاطر مرگ سرکرده خود به نام "ایاد الدیک" عزادار است. روسیه بارها تاکید کرد که حملات هوایی فقط به مواضع داعشی ها صورت می گیرد و عملیات روسیه به فقط با قوانین کشور بلکه با موازین حقوق بین المللی مطابقت دارد.
گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) پس از تصرف اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق ، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل دولت خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала