صحنه نبرد با مهاجران

© Fotolia / Figurniy Sergeyمنظره شهر بروکسل بلژیک
منظره شهر بروکسل بلژیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ورود به بلژیک به معنای دریافت اجازه اقامت موقت در کشور نیست».

 تئو فرانکن وزیر امور مهاجران  و پناهندگی  بلژیک از شبکه اجتماعی « فیس بوک» با یک  میلیارد کاربر  به عنوان صحنه ای برای  آزمایش  روش جدید سرکوب  تمایل  مهاجران برای  رفتن به بلژیک استفاده کرد.

دولت بلژیک  هزینه درج تبلیغ در « فیس بوک»  با هدف انتشار  پیام رسمی  دولت را تأمین کرده است. در این پیام آمده است: « ورود به بلژیک به معنای  صدور  اسناد  مهاجرت و اجازه  اقامت موقت در کشور نیست».

 « یورو ماگ» با استناد به روزنامه  « Le Parisien » گزارش می دهد که  کارزار تبلیغاتی در  بزرگترین شبکه اجتماعی  جهان از هفته آینده آغاز می شود. تئو فرانکن در مصاحبه با شبکه تلویزیونی  متذکر شد  که اکثر  پناهجویان  فراریان از سوریه   و والدین با فرزندان خردسال نیستند، بلکه عراقی  هستند.  در واقع در ماه سپتامبر سال جاری  47 درصد  از 5600 پناهجو  شهروندان عراق بودند. عمدتا آنها مردان مجرد از سن 25 تا 45 سال هستند. از اینرو این  متن تبلیغاتی حاوی پیام  دولت که از مهاجران می خواهد  بلژیک را به عنوان کشور  سکونت  خود انتخاب نکنند  در  صفحات  شخصی  کاربران « فیس بوک» ساکن در  بغداد و حومه آن  ظاهر خواهد شد که سن آنها  کمتر از 30 سال است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала