گزارش و تحلیل

اهداف حملات هوایی روسیه با موافقت سوریه انتخاب می شود

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationاهداف حملات هوایی روسیه با موافقت سوریه انتخاب می شود
اهداف حملات هوایی روسیه با موافقت سوریه انتخاب می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین بیان داشت: اهداف حملات هوایی روسیه به سازمان های تروریستی و افراطی با موافقت نیروهای مسلح سوریه انتخاب می شوند.

نتایج خودشان گویا هستند. بر اساس خبرهای وزارت دفاع روسیه ، طی تقریبا دو روز عملیات، هواپیماهای نیروی هوایی روسیه حملات دقیقی به هشت موضع گروهک تروریستی " داعش" در محدوده ی سوریه ترتیب داده و نقاط فرماندهی داعش در کوه ها را به طور کامل نابود کرده اند.

این امر بیانگر بهره وری بالای نیروی هوایی روسیه است ، عماد آبشناس ، کارشناس دائم رادیو اسپوتنیک و سردبیر روزنامه " ایران پرس" می گوید:

دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بیان داشت:  کرملین توجه ی ویژه ای به تمامی اطلاعاتی دارد که در خصوص موضوع استفاده از نیروهای مسلح روسیه در سوریه، پخش می شوند ، از آنجا که بسیاری از اطلاعات کذب و تحریف شده اند. پسکوف گفت: " اکنون باید به تمامی اطلاعات بسیار بسیار توجه کرد ، خبرهای تحریف شده و کذب زیادی وجود دارند. بنابراین باید مکانیزم هماهنگی اطلاعات را یافت و رئیس جمهور هم بارها در این خصوص گفته اند. این مکانیزم ها کار می کنند. نباید قربانی اطلاعات دروغ شد."

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه همچنین خاطر نشان نمود که عملیات روسیه در سوریه در زمان عملیات های تهاجمی نیروهای مسلح سوریه ادامه خواهد یافت.

کارشناسان ضمن اشاره به شروع موفقیت آمیز عملیات های روسیه  ، به نتایج ادامه آن شک و تردیدی ندارند. سجاد طائری ، تحلیل گر سیاسی شبکه ی تحلیلی — اطلاعاتی IranianPolicy.net می گوید:

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала