بلاروس از نفوذ خارجی ها در خانواده ی سنتی جلوگیری می کند

© AP Photo / Mike Segar Alexander Lukaschenko
Alexander Lukaschenko - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور بلاروس ، الکساندر لوکاشنکو از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد : بلاروس آمادگی پذیرش ارزش های تحمیلی بیگانگان را نداشته و می خواهد ارزش های خود و از جمله خانواده ی سنتی خویش را حفظ نماید.

وی بیان داشت: روندهای تخریب خانواده های سنتی نگران کننده است. به ویژه دلچسب نیست وقتی که عقب گرد مشخصی از استانداردهای اخلاقی صورت گرفته و  نوآوری های اجتماعی گوناگون را به عنوان امری طبیعی می پذیرند."

به گفته ی لوکاشنکو  ، کشورش همه کاری می کند تا نوه ها و نتیجه ها " سنت درست و خوبی را که ارزش های معنوی و اخلاقی اجدادشان است اجرا نمایند. رئیس جمهور بیان داشت: " بلاروس طی 20 سال اخیر توجه اصلی را به تقویت خانواده سنتی و خردمندی جوانان اختصاص می دهد.

لوکاشنکو اطلاع داد که بلاروس قصد دارد ارتباطات برابر و محترمانه با تمامی کشورهای جهان ایجاد نماید و همانند گذشته اهدا کننده امنیت منطقه ای و بین المللی باقی می ماند". به گفته ی رئیس دولت ، کشور آماده است تجربه ی خود را در حل مشکلاتی چون مبارزه با عواقب حادثه ی غم انگیز در نیروگاه اتمی چرنوبیل و تجارت انسان  با سایر اعضای سازمان ملل متحد درمیان بگذارد.

خاطر نشان می کنیم که در ساختار هیات اعزامی بلاروس به هفتادمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد ، نیکلای پسر یازده ساله ی الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس نیز حضور دارد. عکس این پسر بچه در سالن اجلاس را شون واکر خبرنگار مسکوئی The Guardian منتشر کرد.

در این عکس نیکلای در یکی از جایگاه های  اختصاصی هیات رسمی بلاروس نشسته است.

 بر اساس اطلاعات دفتر خبری رئیس جمهور بلاروس ، لوکاشنکو همراه با پسر خود  در زمان سفر به نیویورک از بنای یادبود ملی " یازده سپتامبر" نیز بازدید کرد و در آنجا حلقه ی گل را به بنای باصطلاح " درخت بازمانده " تقدیم نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала