جنگنده جدید روسی "ت ـ 50" از جنگنده های آمریکایی F-22 Raptor برتر است

© Sputnik / Alexey Filippovجنگنده جدید روسی "ت ـ 50" از جنگنده های آمریکایی F-22 Raptor برتر است
جنگنده جدید روسی ت ـ 50 از جنگنده های آمریکایی F-22 Raptor  برتر است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویکتور بوندروف، فرمانده کل نیروی هوایی روسیه اعلام کرد هواپیمای جنگنده پیشرفته ت ـ 50،هواپیمای جدید چند منظوره نسل پنجم روسی در سال 2017 به نیروهای مسلح کشور تحویل داده می شود.

فرمانده کل نیروی هوایی روسیه ضمن اعلام این مطلب افزود قرار است آزمایشات این جنگنده که مشخصات عالی آنرا ثایت می کنند، در سال 2016 پایان یابد.
سرهنگ بازنشسته ویکتور بارانتس، کارشناس نظامی در مصاحبه با خبرگزاری "اسپوتنیک" می گوید جنگنده جدید روسی "ت ـ 50" دارای تعداد زیاد از مشخصات منحصربفرد است و بهترین قابلیت های دیگر هواپیما های جنگنده روسیه در این هواپیما جمع آوری شده اند.

سو -27 - اسپوتنیک ایران
مخوف ترین هواپیماها
 این کارشناس روسی می گوید:"دانشمندان، طراحان، مهندسان و مخترعان ما از تمام فناوری های نوین در مجتمع نظامی صنعتی در "ت ـ 50" استفاده کرده اند. تمام چیزها در این هواپیما از جمله موتورها، تسلیحات، اویونیک، سیستم دفاعی و برد پرواز آن منحصربفرد هستند".
ویکتور بارانتس معتقد است "ت ـ 50" با توجه به مشخصات خود از جنگنده های آمریکایی F-22 Raptor که کمبود های زیادی از جمله در رابطه با جنس بدنه در آنها وجود دارد، برتر است.
قابلیت بالای مانوردهی جنگنده جدید روسی "ت ـ 50" باعث برتری آن درآسمان می شود. ت ـ 50 حامل موشک های هوا به هوا و هوا به زمین در جایگاه های داخلی خود است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала