پوتین مدت حکومت خود را وابسته به اوضاع در روسیه و جهان دانست

© Sputnik / Mikhail Klementyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین مدت حکومت خود را وابسته به اوضاع در روسیه و جهان دانست
پوتین مدت حکومت خود را وابسته به اوضاع در روسیه و جهان  دانست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مدت حکومت وی حتما در مغایرت با قانون اساسی قرار نخواهد داشت اما وی مطمئن نیست که از حق قانونی خود استفاده خواهد کرد و این وابسته به اوضاع مشخص در روسیه و جهان و روحیات وی در زمان تصمیم گیری خواهد بود.

پوتین در مصاحبه با چارلی روز، خبرنگار آمریکایی در پاسخ به مدت حکومت خود گفت:" مدت آن وابسته به دو ملاحظه خواهد بود. ملاحظه اول مسلما قواعد ذکر شده در قانون اساسی است و من انها را نقض نخواهم کرد. اما من یقین ندارم که باید از حقوق قانونی خود استفاده کنم. این وابسته به اوضاع مشخص در روسیه و جهان و روحیات خود من خواهد بود.
ولادیمیر پوتین در پاسخ به این سوال که طبق خواست وی روسیه پس از وی چگونه کشوری باید باشد، گفت:" روسیه باید کشور کارآمد، دارای قدرت رقابت، اقتصاد با ثبات و نطام اجتماعی و سیاسی پیشرفته و با انعطاف نسبت به تحولات در داخل کشور و اطراف آن باشد". پوتین تاکید کرد روسیه باید قادر به دفاع از منافع خود بوده وبر روند های دارای اهمیت برای خود تاثیر بگذارد.
رئیس جمهور روسیه افزود:" من می خواهم که روسیه همانطور که شرح دادم باشد. این مهم ترین خواست من است. من می خواهم مردم خوشبخت باشند و شرکای ما در سراسر جهان مایل به توسعه روابط با روسیه باشند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала