جشن حرفه ای

© AP Photo / Vadim Ghirdaآگهی تبلیغاتی
آگهی تبلیغاتی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جشن های حرفه ای در شوروی زیاد بودند.

جشن های حرفه ای در شوروی زیاد بودند. عملا  هر شنبه  و  یکشنبه در کشور یک جشن  حرفه ای برگزار می شد- روز ماهیگیر،  روز معدنچی،  روز کارگر راه آهن،  روز مخترع و زمین شناس.  بسیاری از آنها تا به  امروز حفظ شده اند. جشن های  جدید نیز به آنها اضافه شده است.

واقعیات جدید  جشن های حرفه ای جدید را نیز به ارمغان آورده است. در تقویم حرفه ای، روز پرووایدر و روز محافظ بدنی،  روز حامی،  نیکوکار  و بانکدار، کارمند نیز اضافه شده است.این فهرست را می توان ادامه داد. متخصصان  در عرصه های مختلف  می دانند  در چه روزی  جشن حرفه ای آنها برگزا رمی شود. از اینرو از قبل برای آن تهیه می بینند.  خیلی ها از  شرکت در اینگونه جشن ها خوششان می آید.

دمیتری سِندِروف  رئیس آژانس تبلیغاتی در این خصوص گفت:  بیست و سوم  ماه اکتبر  تمام افراد  پیشرفته و خلاق  جشن بزرگ و زیبای خود —  روز حرفه تبلیغاتی را  برگزار می کنند.  با گذشت هر سال این جشن محبوب تر می شود. اگر 10 سال پیش کمتر کسی از وجود چنین جشنی باخبر بود ، اکنون هر شخصی که بشکلی با  تبلیغ و آگهی  سرو کار دارد ، از جمله دانشجویان  و کارمندان  بخش های تبلیغ و آگهی شرکت ها  این جشن را  برگزار می کنند.  هدیه می دهند و به آشنایان و غریبه ها  تلفن می کنند.  بدین شکل  جشن خوبی  که  « روز کارمند تبلیغاتی» نام دارد وارد زندگی ما شده است.

خبرگان مکانیزم های تبلیغاتی  چنین جشن هایی   را وسیله خوبی برای شناسایی  و تبلیغ حرفه خود  می دانند تا توجه  اطرافیان را  به کار خود جلب کنند  و محفل  آشنایان را وسعت بخشند.

— در جشن کارمندان  رشته تبلیغات،  همه در رستوران خوبی جمع می شوند  و برای همه جالب است  با این مبلغان کالاها  از نزدیک آشنا بشوند.  با گذشت هر سال افراد هر چه بیشتری به  شرکت در این جشن ابراز علاقه می کنند. زیرا همه از تبلیغ سر در می آورند.  تا کنون با شخصی ملاقات نکردم  که با تبلیغ  و آگهی  بیگانه باشد.  برای همه  شرکت در این کار بزرگ و واجب  — تبلیغات —  جالب است.

 هر چه نمایندگان  تخصص ها  بیشتر باشد ، جمع دوستان  از بهانه بیشتری برای برگزاری جشنهای مختلف برخوردار می شود.  بعلاوه در ریتم  زندگی معاصر،  جشن ها باید بخشی از  زندگی شوند.

لاریسا آوچارِنکو  دانشیار  انستیتوی روانشناسی، جامعه شناسی  و  مناسبات اجتماعی  دانشگاه  تربیت معلم  مسکو در این خصوص گفت:  همه از جشن خوششان می آید.  ما خودمان برای بالا بردن  روحیه جشن می گیریم.  ما همه بهار ، تابستان ، لبخند و  دریا و خورشید و آفتاب را دوست داریم.  هر چیزی که  شادی آور باشد. زیرا  ریتم  زندگی ما خیلی دشوار  و سریع است،  به ویژه در شهرهای بزرگ.  شهرستان ها نیز مشکلات  خاص خود را دارند.  از اینرو همیشه آدم وسوسه می شود  جشن  های بیشتری  برای خود دست و پا کند و مهمان  لبخند بیشتری شود.  دلمان می خواهد توجه بیشتری به این جشن های جدید کنیم. در سراسر دنیا،  همه به ویژه  فعالان — جوانان و  نوجوانان  و کسانیکه می خواهند جزئی از این جشن باشند  و روحیه شادی داشته باشند  از اینگونه جشن ها حمایت می کنند.

اکنون تعداد اینگونه روزها  بیشتر شده است که با دیگر روزها فرق دارند.  جشن های شهری  نیز  به مناسبت چنین روزهایی  برگزار می شوند.  این روزها در رسانه ها «خبر روز» می شوند.

 همانا جشن ها  و جو و حال و هوای آنها به افراد کمک می کند  خود را از ریتم سنگین زندگی رها سازند و بشکل جدیدی  ارتباط خود با  کسانی را برقرار سازند که  مدتهاست با آنها آشنا هستند. تصادفی نیست که در روسیه هر چه بیشتر  برگزاری  جشن های  حرفه ای  جا می افتد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала