ایران و روسیه تجارب مدیریت شهری را مبادله می کنند

© Sputnik / Tabyldy Kadyrbekovایران و روسیه تجارب مدیریت شهری را مبادله می کنند
ایران و روسیه تجارب مدیریت شهری را مبادله می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، در دیدار امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با آندره شاپوشنیکوف رئیس دومای شهری مسکو، دو طرف تمایل خود را نسبت به مبادله تجربیات مربوط به مدیریت شهری اعلام کردند.

در این دیدار که در محل دومای شهری مسکو و با حضور اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دومای شهری مسکو برگزار شد ، آقای شاپوشنیکوف ضمن تشریح ساختار و فعالیتهای عمده دومای مسکو ، قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات نظام یکپارچه مدیریت شهری را از جمله مهمترین وظایف دومای مسکو برشمرد که در تعامل با سایر دستگاه های ذیربط صورت می پذیرد.
رئیس دومای مسکو با اعلام آمادگی نسبت به همکاری با نهادهای مدیریت شهری و شوراها در جمهوری اسلامی ایران، ابراز امیدواری نمود تبادل نظر در همکاری بین دو طرف هرچه بیشتر افزایش یابد.
آقای امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی نیز با برشمردن وظایف نظارتی و قانونگذاری کمیسیون مذکور، یکی از عمده ترین اشکال برگزاری انتخابات در ایران را شوراهای شهر و روستا ذکر کرد که در تعامل بین کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادهای قانونی در سراسر کشور انجام می شود.
آقای خجسته شوراهای شهر و روستا را از نهادهای تاثیرگذار بر فرایند قانونگذاری و مدیریت بهینه شهرها و روستاها برشمرد و از طرف روس دعوت کرد ضمن سفر به جمهوری اسلامی ایران ، تداوم تبادل تجربیات و تعمیق همکاری های دوجانبه در این زمینه را در دستور کار قرار دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала