اعلام آمادگی رئیس جمهورایران برای دفاع از اماکن مقدس اسلامی

© AP Photo / Bebeto Matthewsاعلام آمادگی رئیس جمهورایران برای دفاع از اماکن مقدس اسلامی
اعلام آمادگی رئیس جمهورایران برای دفاع از اماکن مقدس اسلامی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت کشور وی آماده است نه فقط از کربلا، نجف و سامرا، شهرهای مقدس شیعیان در عراق بلکه شهرهای مکه و مدینه، اماکن مقدس برای تمام مسلمانان در عربستان سعودی دفاع کند.

به گزارش خبرگزاری "ایسنا"، حسن روحانی طی سخنانی قبل از عزیمت به نیویورک برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد تهران، گفت:" اگر هدایت های رهبری ایران نبود، امروز بعید بود بغداد و عتبات مقدسه به این صورت باشد و مکه و مدینه هم در اختیار همین تروریست ها بود، آن ها فکر می کنند قدرت دارند اما عراق با آن عظمت و قدرت و سوریه با آن ارتش بسیار قوی که در منطقه داشت، ببینید با چه مشکلاتی مواجه است".
وی اضافه کرد:" بقیه کشورهای منطقه بسیار ضعیف هستند و اگر خدایی ناکرده آن ها هم یک روز گرفتار شوند همان طور که از کربلا، نجف و سامرا دفاع کردیم آن را از مکه و مدینه هم دفاع می کنیم".
یک روز قبل نیر حسن روحانی در سخنرانی خود در یک رژه نظامی در تهران اعلام کرده بود ایران آماده کمک به تمام کشور های منطقه در مبارزه با تروریسم در صورت دریافت درخواست از دولتهای آنها است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала