پوتین: تروریست های داعشی اسلام را بدنام می کنند

© Sputnik / Sergei Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: تروریست های داعشی اسلام را بدنام می کنند
پوتین: تروریست های داعشی اسلام را بدنام می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مراسم گشایش مسجد جامع مسکو در روز چهارشنبه اعلام کرد تروریست های عضو گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) اسلام را بدنام می کنند و ایدئولوژی آنها بر اساس دروغگویی استوار شده است.

پوتین ضمن بیان این مطلب گفت:" تلاش هایی برای بهره برداری و سوء استفاده وقیحانه از احساسات مذهبی در راستای اهداف سیاسی انجام می شود. ما شاهد وضع فعلی در منطقه خاورنزدیک هستیم که در آنجا کرد تروریست های عضو گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) دین بزرگ جهانی اسلام را بدنام کرده، بذر نفرت را افشانده ، مردم از جمله روحانیان را کشتار نموده و با وحشی گری آثار فرهنگی جهانی را تخریب می کنند. ایدئولوژی آنها بر اساس دروغگویی و تحریف آشکار اسلام استوار شده است".

«کشور اسلامی» ( داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
گروه «دولت اسلامی» ( داعش) یکی از خطرات عمده برای جهان است
 داعش پس از تصرف اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق ، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل دولت خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد. داعش تا به حال تعداد زیادی از "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان، مسلمانان مخالف خود و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر ساخته است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала