مترجم بن لادن

© AP Photo / Ben Fox, Fileزندان گوانتانامو
زندان گوانتانامو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
الافغانی و دوست دخترش مکاتباتی در موضوعات داغ داشتند

محمدرحیم الافغانی که به نام  مترجم  و شخصیت مورد اعتماد بن لادن  رهبر سابق سازمان تروریستی  « القاعده» معروف است  و در زندان آمریکایی گوآنتانامو (کوبا)  دوران حبس را می گذراند  تصمیم گرفت دوستی در سایت  آشنایی « Match.com» پیدا کند.

 به گزارش « دیلی میرور»، او صفحه شخصی  در یکی از سایت های اینترت برای خود  باز کرد و  نوشت که  زندانی  ولی  آماده  معاشرت است».

به نوشته  نشریه فوق الذکر،  از این  صفحه  که  کارلوس  وارنر وکیل  الافغانی در گشایش آن به وی کمک کرد،  محبوس هر روز  مکاتباتی با زنی داشت که (نام و  شهروندی او فاش نمی شود). تفصیل این   معاشرت اینترنتی از  کپی نامه هایی آشکار شد  که زندانی آنها را برای وکیل خود با درخواست  ارسال آنها برای  آن زن از طریق  اینترنت  می فرستاد.

الافغانی و دوست دخترش  مکاتباتی در موضوعات  داغ  داشتند و در باره اخبار سیاسی، اینترنت و فرهنگ — پاپ بحث می کردند.  در یکی از آخرین نامه ها، زندانی  اطلاعات مربوط به  هک پایگاه  اطلاعات  سایت دوستداران زنا AshleyMadison.com را مورد تفسیر قرار داد و نوشت:  چه خبر وحشتناکی.  لطفا  یکی  مشخصات مرا پاک کند!»

الافغانی در مکاتبات خود در باره   دونالد ترامپ نامزد بالقوه  ریاست جمهوری آمریکا  اظهار نظر کرد: « یک نژاد پرست چگونه می تواند  خود را نامزد  ریاست جمهوری آمریکا کند؟  او USFL را ورشکست کرد و  حالا می خواهد  آمریکا را ورشکست کند.  در چنین وضعیتی هیلاری هم شانس برنده شدن دارد».

به گزارش « دیلی میرور» با استناد به Match.com در حال حاضر صفحه شخصی او  بسته شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала