لشگرکشی صلیبی آمریکا

© AFP 2023 / Seth Mcallisterعمل تروریستی 11 سپتامبر
عمل تروریستی 11 سپتامبر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آمریکا 65 درصد نظرخواهی شدگان، گزینه رسمی حوادث 11 سپتامبر را مورد شک قرار دادند.

 یازدهم ماه سپتامبر یکبار دیگر خاطره  تراژدی سپتامبر — حمله به برج های  مرکز  تجاری جهانی  در نیویورک و نابودی  بخشی از  ساختمان وزارت دفاع  آمریکا زنده شد.

هیچ کس شکی ندارد  که  آن حادثه یک تراژدی بود.  زیرا  بیش از 3 هزار نفر در حادثه برج های تجاری، جان خود را از دست دادند.

اما نکته جالب توجه دراین رابطه آن است  که  اگر نه در رسانه های رسمی، بلکه در  اینترنت  اخباری  منتشر می شوند  که گزینه رسمی  حوادث را  مورد شک و تردید قرار می دهند که مطابق با آن،  هواپیماهایی  که به دو برج تجاری  و پنتاگن حمله کردند  توسط  تروریست های اسلامی هدایت می شدند.

در این روزها در  اینترت روسی در سایت « پاتریوت»  مقاله ای تحت عنوان  پرطمطراق «  حقایق « تراژدی 11 سپتامبر» — پاشنه آشیل  واشنگتن» منتشر شده است.

 

» http://patriot-su-rf.ru/blog/43661789373/Pravda-o-«tragedii-9.11»---ahillesova-pyata-Vashingtona?utm_campaign=transit&utm_source=main&utm_medium=page_0&domain=mirtesen.ru&paid=1&pad=1&mid=A6536D5A39F97A92CBCE05C291862D0

 

 

در این مقاله  آمده است که حتی در آمریکا  مطابق با نظرسنجی  اجتماعی ، 65 درصد  نظرخواهی شدگان، با تقاضای عدم افشای نامشان  گزینه رسمی  حوادث 11 سپتامبر را  مورد شک قرار دادند.

نویسنده  مقاله وضعیت بروز  آن تراژدی را مورد  مطالعه قرار داده و  نکاتی را مطرح می کند  که در تضاد با عقل سلیم و  قوانین فیزیک است.

—  آتش سوزی که بر اثر تصادم  هواپیماهای «  تحت کنترل تروریست ها»  در طبقات فوقانی  « برج های تجاری»  رخ داد نمی توانست باعث  «  ذوب شدن» کامل  اسکلت  ساختمان شود.

—  عدم تطابق  ویرانی ساختمان پنتاگن با آسیبی که « بوئینگ»  می توانست ببار آورد و  فقدان تکه های هواپیما از جمله موتور آن در محل حادثه.

—  فقدان سومین « بوئینگ» در  محل فرضی سقوط آن (که گویا  به سمت کاخ سفید پرواز می کرد) و اثرات واقعی  تصادم هواپیما با زمین ، از جمله  اجساد کشته شدگان، پخش تکه های  هواپیما  تا شعاع بیش از  10 کیلومتر  که گویای  انفجار آن در  ارتفاع بالا در هواست.

نویسنده مقاله  خواننده را به این فکر  می کشاند که تراژدی  11 سپتامبر  سال 2001 میلادی  در یک ردیف با  انفجار کشتی جنگی « مِن»  قرار می گیرد که 15 ماه فوریه  سال 1898 میلادی در حمله به  هاوانا   رخ داد و امکان آن را برای  آمریکا  فراهم کرد  تا اولین جنگ امپریالیستی را با  تصرف  فیلیپین، کوبا و پورتوریکا  آغاز کند و با حمله ژاپنی ها به  « پرل — هاربور»  که کاخ سفید و  رئیس جمهور روزولت  قبلا  از آن آگاه بودند  ولی مانع از بروز آن نشدند و قضیه  تنگه «  تونکین»  که امکان آغاز جنگ در ویتنام را برای  آمریکایی ها  فراهم ساخت.

احتمال  اینکه  آمریکایی ها خودشان به  برج های تجاری  و پنتاگن  حمله کردند  تا بتوانند از امکان حمله به خاور نزدیک بهره مند شوند،  یک فانتزی و بدور از  اخلاقیات  انسانی است.

 اما حتی اگر  برج ها توسط  تروریستهای  شرور اسلامی منفجر شدند  و  خشم آمریکایی  ها  بجا بود ، « لشگرکشی صلیبی»  که آمریکا اعلام کرد چه چیزی برای  جهانیان  به ارمغان آورده است؟  قربانیان آن — صدها و حتی میلیون  ها نفر در افغانستان، عراق ، سوریه و لیبی شدند. جن های  وحشتناکی عمدا از چراغ جادو بیرون کشیده شدند — ابتدا طالبان  و بعد « داعش».  اروپا با سیل پناهجویان  و فراریان از خاور  نزدیک دست به گریبان است.

بعلاوه  به قدرت رسیدن  دزدان و  ملی گرایان  تحت حمایت  آمریکا و  اتحادیه اروپا  در اوکراین در زمستان  سال 2014 میلادی باعث از بین رفتن امکان همگرایی  اتحادیه اروپا با روسیه شد (پیشنهاد پوتین در باره  اتحادیه اقتصادی از لیسبون  تا ولادی واستوک) و  تحریم های ضد روسی  ضربات دردناکی به  اقتصاد اروپا وارد آورد.

اروپا رنج می برد و ضعیف می شود.

آمریکا…آمریکا ورق برنده را در دست دارد، زیرا  بهر شکلی که به این وضع نگریسته شود، اروپا  نه تنها متحد آمریکا  بلکه رقیب اقتصادی ایالات متحده است.  حال، رقیب ضعیف و  متحد حرف گوش گیرتری می شود.

بهرحال هر چه گفته شود که  مطابق با گزینه احمقانه و غیر اخلاقی،  تراژدی  11 سپتامبر را آمریکایی ها خودشان   سازماندهی کردند  بهر حال  نکاتی  محسوس است.  پروردگار همه را عفو کند!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала