اپل های جدید

© AP Photo / Eric Risbergگوشی های آیفون
گوشی های آیفون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گوشی های اپل به رنگ « صورتی طلایی» وارد بازار می شود.

شرکت « اپل»   در سان-فرانسیسکو  اسمارت فون های جدید iPhone 6S و iPhone 6S Plus را معرفی کرد که در چهار رنگ به فروش می رسند و  رنگ « صورتی طلایی» به  رنگ های موجود کنونی اضافه شده است.

تیم کوک  مدیر عامل  شرکت گفت: « ممکن است آنها  به همان شکل قبلی به نظر آیند، اما ما همه چیز را تغییر دادیم». تلفن های عرضه شده  از نوع  به روز شده  مدل های موجود « اپل ایفون 6» و « آیفون 6 +»  با اکران بزرگتر هستند.  اسمارت فون های جدید مجهز به  سیستم عامل  جدید iOS 9 هستند.

 بدنه آن از  آلیاژ آلومینیومی  جدیدی ساخته شده و توجه خاصی به  اکران با پوشش Ion-X مبذول شده است.  به پیش بینی تعدادی از  رسانه ها  قبل از معرفی اسمارت فون ها،  این موبایل ها  مجهز به  فناوری Force Touch هستند  که امکان حرکت  روی اکران بدون  برداشتن انگشت را ممکن می سازد.   بسیاری از ضمیمه های  تلفن ها مجهز به این فناوری هستند.

در اسمارت  فون های جدید ، دوربین  12  مگا پیکسل و دوربین  جلویی 5  مگا پیکسلی  نصب شده است که « فلش»  هم دارد.  برای دیدن عکس ها  می توان از  ضمیمه Live Photos استفاده کرد که یک و نیم ثانیه  قبل از  گرفتن عکس و  یک ونیم ثانیه بعد از گرفتن  عکس را ضبط می کند  تا عکس « جان بگیرد».

سیستم عامل جدید پس از یک هفته قابل  دسترسی خواهد بود. اولین اسمارت فون های جدید  در روز 25  ماه سپتامبر  سال جاری در 12 کشور  و  تا پایان سال جاری در 130 کشور  جهان به فروش خواهند رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала