جاسوسان توالتی آمریکایی

© Fotolia / Serkat Photographyجاسوسان توالتی آمریکایی
جاسوسان توالتی آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طی سال گذشته سازمان امنیت روسیه 290 جاسوس خارجی را کشف کرد.

در روسیه  کادر هایی از فیلم های  مربوط به فعالیت  چند تن از  کارمندان  سازمان « سیا» آمریکا در مسکو  منتشر شد.  معلوم شد  جاسوسان آمریکایی  مانند  فیلم های پلیسی  با لباس زنانه  وارد  توالت می شوند و با لباس مردانه از آنجا بیرون می آیند و  در کف  ماشین پنهان می شوند  تا از چشم « اف. اس. ب» (سازمان فدرال امنیت روسیه)  بدور بمانند.

طی سال گذشته  سازمان امنیت روسیه  290  جاسوس خارجی را کشف کرد.

 کادر فیلم های تغییر لباس مأموران  سازمان « سیا» آمریکا  در  برنامه شبکه تلویزیونی « ان.تی.وی» روسیه  نشان داده شد.

در یکی از فیلم ها موردی نشان داده شد  که  لائورا  کارلسون  زن مأمور سازمان « سیا»  و  دنیس  چیسهولم،  همسر یکی دیگر از مأموران سازمان « سیا»  از  سفارت آمریکا خارج و وارد  کافی شاپ   شدند. در آنجا  چیسهولم  وارد توالت شد و از آنجا  بشکل مردی کلاه به سر  —  تیموتی فینگان  مأمور  سازمان سیا —  خارج شد. همانا او  بشکل مادام  چیسهولم  تغییر شکل داده بود  و در توالت کافه  لباس ها و ماسک  زنانه را جا گذاشت که بعدا  کارلسون  آن را جمع کرد.

بدین ترتیب  تیموتی فینگان می خواست هنگام دیدار با  خبرچین از تعقیب  و چشم  سازمان فدرال امنیت  روسیه  بدور بماند.

در این فیلم  مورد دیگری نشان داده شد که  چطور  جون گرانوس  مأمور سازمان « سیا» با کودکی شیرخوار در بغل،  یکساعت  در  سرمای زمستان در مسکو  قدم می زد.  در واقع عروسکی به جای بچه در بغل او بود.  گرانوس بسختی   زمان انتظار  را سپری کرد.

جاسوسان آمریکایی  از انواع و اقسام شگردهای فنی  از نمونه  زرادخانه فیلم «  جیمز بوند» برای تغییر شکل استفاده می کنند، مثلا  کیفی که  در یک آن  به کوله پشتی مبدل می شود و رنگ عوض می کند.

چنین کیفی از رایان  فوگل جاسوس آمریکایی گرفته شد. او نیز در کف خودرو خود را از  چشم  مأموران ضد اطلاعات  روسیه پنهان می کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала