ونزوئلا 20 هزار پناهجوی سوری را می پذیرد

© AP Photo / Andrew Medichiniونزوئلا 20 هزار پناهجوی سوری را می پذیرد
ونزوئلا 20 هزار پناهجوی سوری را می پذیرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در نشست شورای وزیران این کشور گفت کاراکاس 20 هزار پناهجوسوری را برای اقامت در ونزوئلا می پذیرد و دستورات مربوطه را برای دلسی رودیگرز وزیر امور خارجه خود صادر کرده است.

مادورو ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت ونزوئلا مردم رنجدیده سوریه بر اثر جنگ داخلی چندین ساله در این کشور را دوست دارد و به آنها احترام می گذارد.
به گزارش شبکه تلویزیونی«Telesur»، رئیس جمهور ونزوئلا همچنین طرح های غرب برای سرنگون کردن رئیس جمهور سوریه را مورد نکوهش قرار داده و تاکید کرد بشار اسد بطور دموکراتیک به این سمت انتخاب شده است.

بحث درباره سهمیه های اجباری پذیرش پناهجویان در اتحادیه اروپا - اسپوتنیک ایران
بحث درباره سهمیه های اجباری پذیرش پناهجویان در اتحادیه اروپا
 درگیری های مسلحانه در کشور سوریه از ماه مارس سال 2011 تا به امروز ادامه دارد. بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان ملل متحد، این درگیری ها تاکنون بیش از 200 هزار نفر کشته بر جای گذاشته است. نیروهای ارتش این کشور با شبه نظامیان مسلحی که در جبهه های مختلف ظهور کرده اند، مبارزه می کند. مهم ترین و بزرگترین این گروه ها، گروه تروریستی موسوم دولت اسلامی یا همان داعش است. اکنون داعش بخش وسیعی از کشورهای سوریه و عراق را تحت اختیار خود قرار داده و یکی از بزرگترین معضل های بین المللی به شمار می آید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала