ترامپ میلیاردر، خبرنگار شبکه ی Univision را از کنفرانس خبری بیرون انداخت

© REUTERS / Brian Snyderترامپ میلیاردر، خبرنگار شبکه ی Univision را از کنفرانس خبری بیرون انداخت
ترامپ میلیاردر، خبرنگار شبکه ی Univision را از کنفرانس خبری بیرون انداخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری تاس گزارش می دهد : میلیاردر آمریکایی دونالد ترامپ که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری از حزب جمهوری خواه معرفی شده است ، رسوایی جدیدی را دامن زد. روز سه شنبه ، 25 اوت وی ، خورخه راموس خبرنگار شبکه ی اسپانیایی زبان Univision را از کنفرانس خبری که در شهر دوبیوک ایالت آیوا آمریکا برگزار شده بود ، بیرون انداخت.

راموس مصرانه سوالی را از ترامپ می پرسید که در خصوص طرح های پیشین میلیاردر برای توقف دریافت ملیت آمریکایی برای کودکان به دنیا آمده در محدوده ی آمریکا از مهاجرین غیر قانونی است. این تاجر در پاسخ به او پیشنهاد داد که سرجای خود بنشیند و منتظر باشد وقتی که به او پیشنهاد می دهند سوالش را مطرح کند.
ترامپ گفت: " به شما اجازه ی حرف زدن داده نشده به Univision برگردید. " بعد از آن او از نگهبان خواست ، خبرنگاری را که این سوال را مطرح کرده از سالن بیرون بیاندازد. میلیاردر گفت: او یکدفعه بلندشد و فریاد زد ،شاید او خودش مقصر است. به نظرم او خیلی احساساتی است. "
نزدیک به پایان کنفرانس خبری ترامپ اجازه داد که راموس برگردد و سوالش را مطرح کند. او ضمن پاسخ به وی یک بار دیگر تاکید کرد که موضع سخت گیرانه ای در ارتباط با مهاجرین غیر قانونی داشته و قصد دارد کاری کند که هر کسی در آمریکا به صورت غیر قانونی زندگی می کند این کشور را ترک کند. در عین حال وی به خبرنگار یاد آوری نمود که قبلا از شبکه تلویزیونی Univision به دادگاه شکایت کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала