اخراج خواننده نود و یک ساله

© AP Photo / Julio Cortezنیویورک
نیویورک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بگذارید عمر خود را در اینجا به پایان ببرم.

روت برک 91 ساله  بیش از 10 سال پیش  صحنه را ترک کرد.  خواننده سابق آمریکایی تعریف کرد و گفت: «  من در « برودوی در  کاباره آواز می خواندم».

او  تا کنون در آپارتمان خود در نیویورک آواز می خواند.  او و دخترش جسیکا  با هم در این آپارتمان زندگی می کنند.  به گفته روت ، او و شوهرش  پس از  مراسم عروسی در سال 1955  به آنجا نقل مکان کردند.  اما در این اواخر  تحت نظارت دائمی قرار دارند.  هر شخصی که وارد خانه آنها می شود و یا از آنجا خارج می شود تحت نظر  صاحب خانه قرار می گیرد.  روبروی در ورودی 5 دوربین ویدئویی کار گذاشته شده است.  در باره نصب آنها به خانواده  برک چیزی نگفتند.

 جسیکا دختر برک گفت: «  وقتی من در خانه را باز می کنم، از اینجا می توان  حمام و هر کسی را که در آن باشد دید. زیرا در حمام همیشه باز است».

خانواده برک دهها سال است  که سنگینی بار  پرونده های دادگاهی  با صاحب خانه را به دوش می کشند.  کرایه خانه تنظیم شده است و اکنون 700 دلار  است.  به عقیده روت، صاحبخانه صاف و ساده می خواهد آنها را از این آپارتمان بیرون  کند.  قیمت بازاری  کرایه چنین آپارتمان دو طبقه ای  می تواند  از 10 هزار دلار در ماه بیشتر باشد.

آرتور  شوارتس وکیل  و حامی  روت برک حدس می زند که « صاحبخانه می خواهد  آنها را مجبور کند این آپارتمان را ترک کنند».  در ماه ژوئیه سال جاری شوارتس دوربین ها را باز کرد و برای دادستانی ایالت فرستاد. دمونتاژ  دوربین های مخفی  باعث ارسال شکایتی بر ضد آنها به پلیس شد.  صاحب خانه  معتقد است که وکیل  دوربین های ویدئوی مدار بسته به قیمت  4 هزار دلار را دزدیده است.

وکیل گفت: « به من دستبند زدند و با دست های بسته وارد خیابان شدم و  در ماشین نشستم».

موکل او قصد ندارد آپارتمان را ترک کند.

 خواننده « برودوی» گفت: « بگذارید عمر خود را  در اینجا به پایان ببرم.  از اینجا نمی روم.  آنها می خواهند من این آپارتمان را ترک کنم. امامن چنین کاری نخواهم کرد.  من اینجا راحتم. این خانه من است».

مدیریت ساختمان که « روت» در آنجا زندگی می کند، بارها تقاضای   کانال « ار.تی»  در تفسیر این موضوع را  رد کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала