آمادگی اسپانسرها برای پرداخت 100 میلیون دلار به خاطر عمل جراحی پیوند سر

© Sputnik / Keril Kalinikov /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی اسپانسرها برای پرداخت 100 میلیون دلار به خاطر عمل جراحی پیوند سر
آمادگی اسپانسرها برای پرداخت 100 میلیون دلار به خاطر عمل جراحی پیوند سر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپانسرهای ناشناس آماده پرداخت صد میلیون دلار برای اولین عمل جراحی پیوند سر در جهان هستند. یک برنامه نویس روسی به نام والری اسپیریدونوف که از بیماری ناشناخته ای رنج می برد، برای پیوند سر خود به بدن یک شخص دیگر ابراز آمادگی کرده است.

سرگیو کاناورو، جراح اعصاب ایتالیایی این عمل جراحی خارق العاده را در سال 1917 انجام خواهد داد و بنیادی را برای جمع آوری پول برای آن تشکیل داده است حالا اسپانسر های منفرد با والری اسپیریدونوف تماس گرفته و آمادگی خود را برای سرمایه گذاری های هنگفت در این طرح اعلام کرده اند.
خود داوطلب عمل جراحی پیوند سر ضمن اعلام این مطلب گفت چند پیشنهاد کمک مالی به اجرای این طرح را از طریق اینترنت دریافت کرده اما از ذکر اسامی اسپانسرها امتناع ورزید.
پیشتر سرگیو کاناورو، جراح اعصاب ایتالیایی گفته بود آماده است در صورت دریافت مجوز از مقامات دولتی، عمل جراحی پیوند سر والری اسپیریدونوف به یک بدن دیگر را در روسیه انجام دهد. والری اسپیریدونوف، برنامه نویس روسی که 30 سال دارد از یک بیماری نادر ژنتیکی رنج می برد و حال وی روز به روز بدتر می شود. وی اولین کس در جهان بوده که برای از سرگذراندن عمل جراحی پیوند سر ابراز آمادگی کرده است. اسپیریدونوف در یک مصاحبه گفته است که هیچ چیزی را از دست نخواهد داد چون افراد مبتلا به بیماری وی مدت زیادی عمر نمی کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала