داعش دختر دانشجویی را به اتهام جاسوسی کشت

© Sputnik / Andrei SteninThe flag of the radical Islamist organization Islamic State of Iraq
The flag of the radical Islamist organization Islamic State of Iraq - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش)، دختر دانشجویی را در شهر موصل عراق به ارسال اطلاعات برای ائتلاف غربی درباره تاسیسات داعش متهم کرده و به قتل رساندند.

به گزارش شبکه تلویزیونی "العربیه" با استناد به سایت Al-Sumaria News، شاهدان گفته اند که این دختر دانشجو در ملاء عام اعدام شده است. داعش اعلام کرد این دختر حتی از هواپیماهای کفار خطرناک تر بوده چون با استفاده از اطلاعات ارسالی از سوی وی حداقل 50 تاسیسات متعلق به این گروه تروریستی منهدم شده است.
داعشی ها پس از تصرف موصل در ژوئن سال 2014 میلادی، برادر این دختر را نیز که نام وی ذکر نمی شود و افسر ارتش عراق بود، کشته بودند.
چند روز پیش همچنین سه دانشجوی دانشکده روزنامه نگاری موصل تیرباران شدند. گناه آنها عکس گرفتن از داعشی ها و سپس انتشار این عکس ها در شبکه های اجتماعی بود.

«کشور اسلامی» ( داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
گروه «دولت اسلامی» ( داعش) یکی از خطرات عمده برای جهان است
 گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان، مخالفان خود و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала