سرکرده "امارت قفقاز" کشته شد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر سرکرده "امارت قفقاز" کشته شد
سرکرده امارت قفقاز کشته شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماگومد سلیمانوف، یکی از خطرناک ترین جنایتکاران تحت پیگرد در روسیه و سرکرده گروه ممنوعه "امارات قفقاز" و سه نفر از همدستان وی در جریان درگیری با نیروهای ویژه سازمان امنیت فدرال روسیه در داغستان کشته شدند.

این شبه نظامیان در جریان عملیات ویژه ای کشف شدند که از روز 10 اوت در جمهوری داغستان روسیه جریان دارد. گروه ده نفره شبه نظامیان در جریان درگیری با نیروهای ویژه تلاش نمود فرار کرده و به یک دره کوهستانی برود. به گزارش یک منبع مطلع در کمیته ملی ضد تروریستی روسیه، در نتیجه این درگیری علاوه بر ماگومد سلیمانوف، کامل سعیدوف، شخص دوم در گروه مخفی "امارات قفقاز"، عبدالله عبدالله یف، شبه نظامی معروف و یک شبه نظامی دیگر که هویت وی فعلا معلوم نیست، کشته شدند. تعدادی از شبه نظامیان توانستند فرار کنند و اکنون با استفاده از بالگردها در جستجوی آنها هستند.
طبق اطلاعات نیروی انتظامی روسیه ، ماگومد سلیمانوف، باصطلاح قاضی گروه "امارات قفقاز" در دهها جنایت بسیار سنگین دست داشت. واضح است که پس از کشته شدن کبکوف و سلیمانوف، سرکردگان"امارات قفقاز"، این گروه تروریستی دیگر به اندازه سابق قدرت نخواهد داشت و تضعیف خواهد شد. مخصوصا که اخیرا اعضای آن ترجیح می دهند بیشتر در سوریه فعالیت کنند تا روسیه که در آنجا دارند آنها را از بین می برند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала