پروژه آموزشی « با هم بسازیم»

© Fotolia / Andreas Schindlکلاس درس مدرسه مدرن
کلاس درس مدرسه مدرن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشگاه ملی تحقیقات هسته ای مسکو در پروژه آموزشی « با هم بسازیم» شرکت دارد .

 مهندسان و متخصصان  مرکز  مهندسی  دانشگاه تحقیقات هسته ای  مسکو به نام « می فی»   درس الکترونیک را برای محصلان  کشورهای  خلیج فارس  بشکل راحت و قابل فهم تنظیم می کنند.

دانشگاه  ملی تحقیقات هسته ای  « می فی»  از سال 2013 میلادی در پروژه  آموزشی « با هم بسازیم»  شرکت دارد که در چارچوب آن  مهندسان و  متخصصان، روش  خاص آموزشی را طراحی  کرده و  کلاس های فنی را برای محصلان مدارس  سازماندهی می کنند.  تا کنون مدارسی از  مناطق روسیه، قزاقستان و بلاروسی از تجربه این روش آموزشی مراکز مسکو  در تدریس  دروس فنی برخوردار شده اند.

کارمندان  مرکز مهندسی  دانشگاه ملی تحقیقات  هسته ای « می فی» برای   گسترش  این پروژه آموزشی در فراسوی  کشورهای همسود  روش  فنی — ساختاری  الکترونی Voltio را طراحی کردند.

دمیتری میخائیلوف  رئیس مرکز  مهندسی  دانشگاه ملی  تحقیقات هسته ای « می فی» در این خصوص توضیح داد: «  مسائل و درس ها در سطوح مختلف  انتخاب می شوند.  بعضی از درس ها در مدارس تدریس می شوند و درس های دیگر برای کار   مستقلانه در نظر گرفته شده اند.  هم اکنون وفق یابی  ساختارهای  الکترونی و روش تدریس  با  موفقیت در چند مدرسه پایتخت  بحرین و مناما  جریان دارد.

اکنون ما پایه های  همکاری  آتی دراز مدت علمی — فنی  با دیگر کشورها را  بنا می کنیم.  تبادل آموزشی به نسل آینده  مهندسان  در روسیه و کشورهای — شریک کمک می کند  با « یک زبان»  با هم  صحبت کنند.

به گفته  رئیس  مرکز مهندسی  دانشگاه ملی  تحقیقات  هسته ای «می فی»  کشورهای بریکس  که در آنجا برنامه رشد فناوری  نو و رشد تکنولوژیکی در حال توسعه  است،  نسبت به این پروژه  توجه می کنند و برای  گنجاندن این برنامه در  مجموعه آموزشی  مدارس ابراز آمادگی خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала