روبوت هفت تنی

© Sputnik / Pavel Lisitsynروبوت جنگی
روبوت جنگی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سیستم روبوتی اونیورسال خواهد بود .

آلکسی سیمولین  رئیس  بخش  علمی — فنی  کمپانی «  سیستم پروم»   به «تاس» گفت: « شرکت در حال ساخت پلاتفرم اونیورسال روبوتی است که می تواند به روبوت جنگی ، ماشین   مین روب و یا سیستم  مبارزه رادیو  الکترونی  تغییر شکل بدهد.

ما چند سیستم می سازیم که اولین آنها —  سیستم روبوتی  اونیورسال خواهد بود که می تواند  انواع مختلف بار را حمل کند.  در داخل این مجموعه،  تعداد زیادی  سیستم های پشتیبان قرار خواهد داشت تا به تغذیه  بار  مفید بپردازد  و  آن را هدایت کند.  به حساب این  نوع  ساخت، می توانیم  این  ماشین را به هر چه دلمان بخواهد تغییر بدهیم».

 به گفته وی،  اگر از مدل جنگی در این پلاتفرم استفاده شود  می  توان ماشین  ضربتی — شناسایی  بدست آورد و اگر سیستم  مبارزه رادیو  الکترونی در آن نصب شود ، پس ماشین رادیوالکترونیکی جنگی  خواهیم داشت.  در این دستگاه می توان سیستم مین روب نیز نصب کرد.

سیمولین با صحبت در باره  خصوصیات  و وزن این روبوت گفت که وابسته به  نوع   عملکرد  و  زره آن، وزن روبوت  می  تواند به 7 تن برسد. روبوت می تواند تا 2 تن  بار مفید حمل کند.  درازای  روبوت  حدود 3 و نیم متر است و  عرض آن  کمی  کمتر از  2 متر.  این روبوت بشکلی طراحی شده است که  کامیون ارتشی بتواند آن را حمل کند و یا  از طریق هوا آن را به محل  مورد نظر رساند».

به گفته سیمولین، آزمایش داخل کارخانه ای آن  در پایان سال جاری  انجام خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала