شماره ثبت پیدا شده در خرابه های هواپیما شاید متعلق به بوئینگ باشد

© REUTERS / Zinfos974/Prisca Bigot شماره ثبت پیدا شده در خرابه های هواپیما شاید متعلق به بوئینگ باشد
شماره ثبت پیدا شده در خرابه های هواپیما شاید متعلق به بوئینگ باشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز پنج شنبه رادیو " فرانس اینفو" خبر داد : شماره ثبتی که در خرابه های هواپیمای پیدا شده در نزدیکی رئونیون (جزیره ای در نزدیکی شرق ماداگاسکار ؛ منطقه خارج از فرانسه) یافته اند، ممکن است دقیقا متعلق به هواپیمای بوئینگ باشد.

کساوه تیتلمان ، کارشناس مربوط به امنیت هوایی به این رادیو گفت: " هر چه ما بیشتر جستجو می کنیم بیشتر متقاعد می شویم که این خرابه های "بوئینگ —777" است. برای اطلاعات ، شماره ی ثبت شده 657BB بوده و این حقیقت که به هواپیمای بوئینگ تعلق دارد تقریبا دقیق است. "
اطلاع داده شده که در ساحل غربی رئونیون خرابه های هواپیمایی پیدا شده است.
قطعات آن با صدف های دریایی پوشیده شده و گواه آن است که مدت زمان طولانی درون آب بوده است.
پیشتر تیتلمان در متنی که در وبلاگ خود قرار داده بود بعید نمی دانست که این ممکن است خرابه های MH370 باشد که هشتم ماه مارس سال 2014 طی پرواز از کولالامپور به پکن سقوط کرده بود.
به گفته ی وی در خرابه ها مارک هایی دیده می شود که به واسطه ی آنها می توان سریعا هواپیما را شناخت. در عین حال پیدا شدن خرابه ها کلا بیانگر آن نیست که دیگر قطعات MH370 اگر همین هواپیما باشد جایی در نزدیکی این محل قرار دارند از آنجا که قطعات ممکن است با موج به قسمت های دیگر اقیانوس منتقل شده باشند.
" بوئینگ777" خطوط هوایی مالزی هشتم ماه مارس سال 2014 از کوالالامپور عازم پکن بود و تقریبا یک ساعت بعد از آغاز پرواز ناپدید شد. جستجوی هواپیما تا به امروز بدون نتیجه بوده است. 239 نفر در این هواپیما بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала