قرارگاه عملیاتی داعش در منطقه سفارت آمریکا در بغداد

© AFP 2023 / JEWEL SAMADقرارگاه عملیاتی داعش در منطقه سفارت آمریکا در بغداد
قرارگاه عملیاتی داعش در منطقه سفارت آمریکا در بغداد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج در پیامی شهادت فرمانده عملیات سپاه بدر شهید شجاع سردار ابومنتظر المحمداوی را به فرمانده سپاه بدر و مردم مسلمان عراق تسلیت گفت.

محمدرضا نقدی اظهار داشت: همان گونه که نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در ایران در سال های آغازین انقلاب توانستند شرق و غرب ایران را از لوث وجود تروریست های دست پرورده آمریکا پاکسازی کنند و امنیت را به ایران اسلامی برگردانند، مجاهدان نیز با همت و مدیریت خوب، عراق را از عوامل دشمن پاکسازی خواهند کرد و امنیت و آرامش را برقرار خواهند نمود.
وی ادامه داد: لشکر جانیانی که به جان امت اسلام افتاده اند تا هم از مسلمانان بکشند و هم میان آنان تفرقه اندازند، اسرائیل و آمریکا هستند. ستاد نظریه پردازی و تولید ایدئولوژی داعش «حیفا» است و قرارگاه عملیاتی داعش در منطقه سفارت آمریکا در بغداد است
مسبب اصلی تمام قربانیانی را که در جنگها و مارزه دایمی دادیم و تمام زجرهایی که امت اسلام طی یک قرن اخیر کشیده است، آمریکا و انگلیس و فرزند شوم آنها در منطقه، رژیم صهیونیستی است. ان شالله با استمرار پیروزی های درخشان شما به زودی اندوهِ دل امت اسلام از این همه مرارت و سختی تسلی خواهد یافت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала