افزایش سریع تعداد کودکان خیابانی در آمریکا

© Flickr / Sarah Horriganافزایش سریع تعداد کودکان خیابانی در آمریکا
افزایش سریع تعداد کودکان خیابانی در آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طبق آمار سال 2013 از هر 13 کودک در آمریکا یک کودک خیابانی و تعداد آنها در مقایسه با سال 2012 میلادی به میزان 8 درصد افزایش یافته بود.

آلک روزن، مدیر بنیاد کمک به افراد بی خانمان موسوم به Chapman Partnership خاطرنشان می سازد:" برخلاف تصور عمومی که آدم بی خانمان آمریکایی را فرد 40 ـ 30 ساله ای می دانند که زیر پل یا در کنار جاده زندگی کرده و گدایی می کند، سن متوسط افراد بی خانمان در آمریکا 11 سال است".
مونیفا اسکات، کارمند یکی از مرکز کمک رسانی به افراد بی خانمان در آمریکا می گوید:" افراد بی خانمان به اشکال گوناگونی خانه های خود را از دست داده اند.خانه برخی از آنها بر اثر سیل زیر آب رفته و برخی دیگر را از خانه شان بیرون کرده اند. آنها درداخل خودرو ، زیر پل یا در کنار جاده شب را سر می کنند… طی 20 سال حدود 180 هزار نفر بی خانمان از جمله 20 هزار کودک به مرکز ما مراجعه کرده اند".
آلک روزن، مدیر بنیاد کمک به افراد بی خانمان اظهار داشت بر اساس تحقیقات و آمار موجود، یکی از دلایل اصلی وضع فعلی در آمریکا در آمد اندک و کمتر از حداقل هزینه زندگی تعداد زیادی از مردم است که به آنها امکان نمی دهد مسکن خریداری کرده و در مواردی حتی خانه اجاره کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала