یک میلیون ویدئو کلیپ

© Photo / Global Panoramaعلامت یو تیوب
علامت یو تیوب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میلیون ویدئو کلیپ تاریخی در « یو تیوب» منتشر شد.

به گزارش « گاردین»، آژانس خبری « آسوشیتد پرس»  در همکاری با « بریتیش موویتون» یک میلیون ویدئو کلیپ  تاریخی را در « یو تیوب» منتشر کرد.  

این کلکسیون شامل بیش از 550 هزار کلیپ مختلف است که از سال 1895 میلادی  تا به امروز  ساخته شدند. شایان ذکر است که این  بزرگترین آرشیوی است  که زمانی  بصورت یک کل واحد   منتشر شده است. سخنگوی  « آسوشیتد پرس»  پیشنهاد می کند این آرشیو بصورت  دائره المعارف ویدئویی  تاریخ در نظر گرفته شود.

کادرهای آخرین زمین لرزه  سال 1906  میلادی در سان فرانسیسکو و بمباران « پرل هاربور» در سال 1941 میلادی ، فراخوان  موسولینی  به صلح از جهانیان در سال 1931  میلادی و ویدئویی که در آن جرج بوش سرش را از برخورد  چکمه ای عقب می کشد که در زمان کنفرانس مطبوعاتی در عراق در سال 2008 میلادی  بسوی او پرتاب شد.

در این کلکسیون کلیپ های ویدئویی  زیادی با شخصیت های محبوب تاریخی — چارلی چاپلین،  مرلین مونرو و تویگی (سوپر مدل های انگلیس  و  هنرپیشه و  خواننده  لسلی هودنبی) وجود دارد.

جشن های  ورزشی  و سرگرم کننده  و فیلم های تغییرات  آب و هوا  و  معرفی تکامل فنی  و تمدن بشری از دیگر کلیپ های ویدئویی این دائره المعارف فیلمی  است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала