امیر داعش در نتیجه انفجار مین در کردستان عراق کشته شد

© AP Photo / Mehmet Shakirامیر داعش در نتیجه انفجار مین در کردستان عراق کشته شد
امیر داعش  در نتیجه انفجار مین  در کردستان عراق کشته شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو نفر از فرماندهان گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) بر اثر اصابت خودروی حامل آنها به مینی که خود داعشی ها کار گذاشته بودند، در حومه شهر مخمور واقع در کردستان عراق کشته شدند.

طبق گزارش علی حسین، سخنگوی فرماندهی پیشمرگه های کرد، یکی از کشته شدگان به نام ابو مالک، با داشتن عنوان "امیر"، فرماندهی عملیات داعش در شهر مخمور را بر عهده داشت. این سخنگو گفت مینی که باعث کشته شدن سرکردگان تروریست ها گردید، توسط خود آنها برای کشتن پیشمرگه ها کار گذاشته بود.
داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری پیشوای خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала