راه اندازی سایت کاخ سفید درباره توافق های حاصله با ایران

© Fotolia / jiawangkunراه اندازی سایت کاخ سفید درباره توافق های حاصله با ایران
راه اندازی سایت کاخ سفید درباره توافق های حاصله با ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاخ سفید سایت و صفحه در شبکه اجتماعی "توییتر" را درباره توافق های حاصله با ایران درباره برنامه هسته ای این کشور راه اندازی می کند.

جوشوا ارنست، سخنگوی رسمی رئیس جمهور آمریکا ضمن اعلام این مطلب به خبرنگاران گفت صفحه کاخ سفید در شبکه اجتماعی "توییتر" تحت عنوان @theirandeal" فاکت ها را به چاپ رسانده ، کاربرهای اینترنتی را جلب کرده و به عنوان انجمن اینترنتی برای شرکت کنندگان در انعقاد توافقنامه استفاده خواهد شد".

جوشوا ارنست خاطرنشان کرد نشانی سایت کاخ سفید درباره توافق های حاصله با ایران whitehouse.gov/irandeal بوده و این سایت، پایگاه اطلاعات درباره توافقنامه منعقده و متشکل از داده نمایی ، ویدئو و مطالب راهنما خواهد بود که به نمایندگان کنگره آمریکا ، محافل اجتماعی آمریکا و خبرنگاران کمک خواهد کرد درباره توافق های حاصله با ایران اطلاعات به دست آورند.


تهران و گروه"1+5" میانجیان بین المللی (روسیه، آمریکا، بریتانیا، چین ، فرانسه و آلمان) در وین به توافق تاریخی درباره حل و فصل مساله هسته ای چندین ساله ایران رسیده و مذاکرات بسیار بغرنج آنها 18 روزه آنها به انعقاد طرح جامع اقدامات مشترک منجر گردید که اجرای آنها باعث لغو کامل تحریم های اقتصادی و مالی شورای امنیت سازمان ملل ، آمریکا و اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала