جستجوی زن دوم

© Fotolia / Djedzuraزن مسلمان
زن مسلمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نرم افزار روسی یافتن زن دوم وارد بازار جهانی می شود.

نرم افزار روسی «Mydiaspor » که کمکی در آشنایی زنان و مردان،  یافتن زن دوم ، رعایت  موازین شرعی  و  سنن اسلامی  است  قصد دارد  وارد بازار جهانی شود.   سازنده  سرویس اینترنتی  در صحبتی با سایت « لنتا. رو:»  گفت که این نرم افزار  در iOS   و  Android به زبان های روسی، انگلیسی و فارسی  قابل دسترسی است.

آرسِن قاضی بیکوف  سازنده نرم افزار گفت: « روش انتخاب تصویری  که در سایت های غربی  معمول است  در تضاد با فرهنگ شرق  و  سنن اسلامی است.  عکس  و اسامی  کاندیدها  ابتدا  نشان داده نمی شود. کاربر باید  تصمیم مربوط به  گذار  به مرحله بعدی  معاشرت  مجازی  را   فقط پس از  پر کردن آنکت  در باره ملیت ، تعلق مذهبی  و تحصیلات خود اتخاذ کند.  وقتی دو نفر به مرحله معاشرت  خصوصی رسیدند ، نرم افزار به دختران و  زنان اجازه می دهد  پدر و یا برادر  بزرگتر خود را  در گفتگو شامل کند.  بدین ترتیب  نرم افزار «Mydiaspor » بطور کامل با موازین  شرعی مطابقت دارد.

 با وجود اینکه  طراحان این نرم افزار  هنگام ساخت آن با  شورای مفتیات روسیه  مشورت کردند  و  موافقت  مفتی را دریافت کردند، اما  روسیه  بازار اصلی  برای استفاده از این نرم افزار نیست.  سازندگان آن قصد دارند  در بازار شرق آن را معرفی کنند.  به گفته قاضی بیکوف،  این نرم افزار  برای  مسلمانان   سراسر جهان در نظر گرفته شده است  یعنی  جمعیتی  حدود 1  میلیارد و 700  میلیون نفر.  کشورهای ایران، تونس، الجزیره و مراکش از جمله کشورهایی هستند که این سرویس در وهله اول در آنجا معرفی خواهد شد.

امکان یافتن زن دوم  برای آن کشورهایی درنظر گرفته شده است  که در آنجا تعدد زوجین  ممنوع نیست  و  ساکنان مسلمان اکثریت جمعیت کشور را —  در حال حاضر40 کشور  در جهان — تشکیل می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала