داعشی ها کودکی را برای نشان دادن عملکرد مواد منفجره منفجر کردند

© Sputnik / Andrey Steninداعشی ها کودکی را برای نشان دادن عملکرد مواد منفجره منفجر کردند
داعشی ها کودکی را برای نشان دادن عملکرد مواد منفجره منفجر کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبه نظامیان عضو گروه تروریستی "دولت اسلامی" کودکی را منفجر کردند تا کار مواد منفجره را به همقطاران خود نشان دهند. این مطلب را نشریه A-Sumeriah News گزارش داده است.

این حادثه وحشتناک در استان دیاله عراق رخ داد. به گفته سخنگوی اداره امنیت منطقه، پدر این کودک چند هفته قبل به استخدام داعش در آمده و بعد حتی در کشتن یکی دیگر از اعضای داعش شرکت کرده بود.
سخنگوی فوق الذکر خاطرنشان ساخت داعشی ها حتی به ارزش های بنیادی انسانی پایبند نیستند و افزود کودک عراقی در برابر چشمان دهها مرد کشته شده است.
داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала