برگزاری نشست های سران اتحادیه اقصادی اوراسیا، بریکس و سازمان همکاری شانگهای در شهر اوفا روسیه

© Fotohost BRICS/SCO /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری نشست های سران EAEU ،بریکس و SCO در شهر اوفا روسیه
برگزاری نشست های سران EAEU ،بریکس و SCO در شهر اوفا روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهر اوفا، پایتخت جمهوری باشقیرستان روسیه از روز 8 تا 10 ژوئیه، میزبان سران اتحادیه اقصادی اوراسیا (EAEU)، گروه بریکس و سازمان همکاری شانگهای (SCO) خواهد بود.

یوری اوشاکوف، دستیار رئیس جمهور روسیه در مسکو اعلام کرد که در نظر است نشست های غیر رسمی سران گروه بریکس و سازمان همکاری شانگهای با شرکت رهبران کشورهای عضو اتحادیه اقصادی اوراسیا در اوفا برگزار شود.
همچنین قرار است نشست غیر رسمی رهبران کشور های عضو اتحادیه اقصادی اوراسیا در حاشیه نشست های سران گروه بریکس و سازمان همکاری شانگهای برگزار شود.
هلگا سپ لاروش، رئیس جنبش حقوق مدنی آلمان موسوم به "همبستگی" اظهار داشت:" کشور های بریکس پس از نشست خود در برزیل در سال2014 ایجاد یک نظام نوین اقتصادی را آغاز کرده اند که به نظام ترانس آتلانتیک ایجاد شده بر اساس اصل کازینو نه می گوید".
فعال آلمانی خاطرنشان ساخت پس از همه پرسی یونان، ورشکستگی کامل نظام ترانس آتلانتیک واضح شده و در نتیجه" کارپایه جدیدی ایجاد خواهد شد که بر اساس آن آمریکا و اروپا خواهند توانست با بریکس همکاری کنند. وی افزود:" در جریان همکاری اوراسیا و غرب، نظم نوین اقتصادی جهان زاده خواهد شد که به نفع تمام کشور های شرکت کننده در آن خواهد بود".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала