امریکا خواستار همکاری در قالب سازمان بریکس

© Sputnikامریکا خواستار همکاری در قالب سازمان بریکس
امریکا خواستار همکاری در قالب سازمان بریکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آستانه هفتمین اجلاس سازمان بریکس، ایالات متحده امریکا درخواستی را مبنی بر تمایل واشنگتن به همکاری با اتحادیه بریکس در راستای توسعه اقتصادی در دنیا ارایه کرده است. این درخواست با امضای بیش از دو هزار نفر از میان نمایندگان امریکا و جامعه بین الملل است.

الگا تسپ لاورش پایه گذار انستیتوی شیلر و اقتصاد دان امریکا می گوید: «سیستم فرا آتلانتیک با مراکز پولی در آل استریت و لندن سیتی و مقابله با چین و روسیه باید به گذشته بروند». وی در توضیح سیاست امروز مقابله با روسیه و چین می گوید: «هدف از درخواست مذکور، دعوت از امریکا و اروپا به خودداری از سیاست های ژئوپولتیک و همکاری با بریکس است. امروز ما با دو تهدید متقابل روبرو هستیم: تهدید سقوط سیستم فراآتلانتیکی و خطر سیاست امروز ناتو علیه روسیه و چین منجر به جنگی می شود که نوع بشر را ویران می کند. این راهکار ژئوپولتیک منجر به دو جنگ در قرن بیستم شده است».
الگا تسپ می گوید که همکار در فرمت بریکس برای امریکا چندان شناخته شده نیست ، زیرا رسانه های غربی چندان اخبار آن را رصد نمی کنند. وی در ادامه می گوید: «ما می خواهیم برای مردم درباره سازمان بریکس صحبت کنیم و آنها را در ایده همکاری با بریکس و بازسازی اقتصاد جهانی به نفع کشورهای غرب آگاه سازیم. دنیا باید با مدل کاملا جدید همکاری آشنا شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала