سگ محصل

© Fotolia / Koufax73عکس سگ در اسمارت فون
عکس سگ در اسمارت فون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماخاتو متوجه شد که عکسش با عکس سگ عوض شده است.

به گزارش « هندوستان  تایمز» داوطلب  شرکت در امتحانات  متوجه شد  که  امتحانات  ورودی دانشگاه  را باید  سگ بدهد. این اتفاق در  ایالت  بنگال غربی رخ داد.  سومیاندیپ ماخاتو از شهر  مانداپور 18 ساله  مدارک خود را برای دریافت پذیرش  از (Industrial Training Institute, ITI) ارسال کرده بود.  چند روز قبل از آغاز امتحانات او  در سایت  داوطلبان  به بررسی مدارکش پرداخت که در آنجا متوجه شد  عکسش را با عکس سگی  از « اینترنت — مِما» عوض کردند.  اشتباه دیگری در  مدارک  رخ نداده بود.  ماخاتو شکایت کرد و این ماجرا سر از مطبوعات و رسانه ها درآورد و  امتحانات به تاریخ دیگری موکول شد.

اما  مقامات ایالت ماخاتو را متهم به این اینکار کردند.  به گفته  اوجوال بیسواس،  وزیر  آموزش فنی  مرد جوان را مقصر در این  قضیه دانست و گفت: در مورد هیچ یک از  133 هزار داوطلب چنین اتفاقی  رخ نداده است.  کارمندانی که به  مدارک داوطلبان رسیدگی می کردند  به مقامات  ایالت اطمینان دادند  که  ماخاتو  هنگام ثبت نام « آن لاین» خودش  مدارک را با عکس سگ ارسال کرده است.

بیسواس گفت: اگر حتی ماخاتو  شخصا  گناهکار نباشد ، کافه اینترنتی که از آنجا مدارک خود را ارسال کرده است  مقصر  شناخته خواهد شد که باید  مسئولیت این کار را بپذیرد».

با وجود  نظر وزیر،  کارمندی  که مسئول  کنترل  امتحانات است  اطلاع داد: ماخاتو  که از خانواده فقیری است و برای دادن امتحانات کار می کند ، می تواند  بدون مشکل در امتحانات روز  5 جولای شرکت کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала