انتشار پیام ویدئویی داعش برای حماس

© AFP 2023 / ABBAS MOMANIانتشار پیام ویدئویی داعش برای حماس
انتشار پیام ویدئویی داعش برای حماس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" (داعش) در اطراف شهر حلب سوریه هستند، پیام ویدئویی خطاب به شبه نظامیان عضو گروه فلسطینی حماس منتشر کردند.

داعش نارضایتی خود را از رهبران حماس (سازمان اسلام گرای حاکم در نوار غزه) ابراز نموده و آنها را دست نشاندگان و ایادی ایران و آمریکا نامیده که قادر به برقراری احکام شریعت اسلامی در نوار غزه نیستند.
در این پیام ویدئویی همچنین گفته می شود حملات موشکی پراکنده به اسرائیل نمی تواند معایب و ضعف های حماس را توجیه کرده و بپوشاند.
داعشی ها اعلام کردند "برای ریشه کن کردن دولت یهود و برکناری حماس و فتح از قدرت عازم فلسطین خواهند شد".
داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала