رسانه: آمریکا برای "جنگ ستاره ای" علیه روسیه و چین تدارک می بیند

© Fotolia / James Thewرسانه: آمریکا برای "جنگ ستاره ای علیه روسیه و چین تدارک می بیند
رسانه: آمریکا برای جنگ ستاره ای علیه روسیه و چین تدارک می بیند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع و ساختارهای اطلاعاتی آمریکا قصد دارند مرکز تامین امنیت فضایی این کشور را تاسیس کنند که در آمریکا، روسیه و چین را خطرات اصلی برای آن می دانند.

به گزارش سایتDefense One ، در نظر است این مرکز به نظارت بر تاسیسات روسیه و چین در زمین پرداخته و همچنین امنیت گروه مداری آمریکا را تامین کند.
ماکوس وایسگربر و پاتریک تاکر ، نویسندگان مطلب منتشره در Defense One از طرح های ساختارهای نظامی آمریکا برای ایجاد مرکزی جهت دفاع از ماهواره های نظامی و دولتی کشور خود سخن می گویند. ممکن است کار چنین مرکزی شش ماه بعد آغاز شود.
به گفته رابرت وورک، معاون وزیر دفاع آمریکا این مرکز عملیات از ماهواره های متعلق به تمام نهاد های دولتی آمریکا اطلاعات دریافت خواهد کرد. وی افزود:" ما قصد داریم تاکتیک، متودولوژی، تشریفات و مقررات بازی را برای دفاع از گروه فضایی خود تدوین کنیم".
مرکز جدید به مرکز متحده عملیات فضایی آمریکا در پایگاه هوایی واندنبرگ در کالیفرنیا کمک خواهد کرد. به گفته کورتنی هیلسون سخنگوی معاون وزیر دفاع دفاع ایالات متحده ، چنین مرکزی کار نهادهای نظامی و دولت آمریکا برای تدارک پاسخ به هر حمله ای را آسان کرده و برتری تکنولوژیک این کشور را بر چین و به ویژه بر روسیه تامین خواهد نمود.
رابرت وورک، معاون وزیر دفاع آمریکا در این رابطه اظهار داشت:" ما باید برای رسیدن به پیروزی قاطع در درگیری های احتمالی در عرصه فضا آماده باشیم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала