امضای بیش از 200 موافقت نامه اقتصادی در نتیجه همایش سن پترزبورگ

© Sputnik / Aleksei Danichevامضای بیش از 200 موافقت نامه اقتصادی در نتیجه همایش سن پترزبورگ
امضای بیش از 200 موافقت نامه اقتصادی در نتیجه همایش سن پترزبورگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همایش اقتصادی بین المللی در شهر سن پترزبورگ روسیه امروز 20 ژوئن کار خود را به پایان رساند.

در نتیجه این همایش که "داووس روسی" نامگذاری شده است و یکی از بزرگ ترین رویدادهای اقتصادی در جهان محسوب می شود، بیش از 200 موافقت نامه در زمینه سرمایه گذاری و همکاری های اقتصادی با ارزش بیش از 300 میلیارد روبل به امضا رسیده است.
این همایش نشان داده است که تلاش ها برای انزوای روسیه به نتیجه ای نرسیده و سرمایه گذاران خارجی مثل سابق به کشور ما علاقه زیادی دارند.
نوزدهمین همایش اقتصادی بین المللی تحت شعار "زمان عمل: با تعامل به سوی ثبات و توسعه" در روزهای 18 تا 20 ماه ژوئن با حضور بیش از 10 هزار نفر از مقامات سیاسی و اقتصادی و شخصیت های اجتماعی و نمایندگان رسانه های گروهی 120 کشور در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار شده است. این همایش به شکل نشست های عمومی، میزگرد ها، نمایشگاه ها ، رونمایی از طرح های سرمایه گذاری و مذاکرات اقتصادی برگزار شده و کارشناسان در آن در مورد مسائل اقتصادی روسیه و بارازهای در حال توسعه در سراسر جهان بحث کرده اند.
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در حاشیه این همایش با روسای بزرگترین شرکت های خارجی با حضور 50 نفر از جمله سران شرکت های BP ،Total ،Societe Generale و PIRELLI دیدار و گفتگو کرده و بعلاوه با مدیر اجرایی شرکت Royal Dutch Shell ملاقات کاری داشت.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала