تجاوز به زنان اسیر

© Fotolia / determinedحجاب اسلامی زن مسلمان.
حجاب اسلامی زن مسلمان. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختران اسیر به قیمت 13 دلار فروخته می شوند.

زینب بانهور  نماینده ویژه  دبیر کل سازمان ملل متحد  در امور  تجاوز  به زنان، گزارشی  در باره وضعیت زنانی که به اسارت  شبه نظامیان  «داعش» در می آیند، تهیه کرده است.

 این گزارش حاوی  اطلاعاتی در باره  جنایات وحشتناک  افراط گرایان  است:  دختران را  مثل برده می فروشند و به آنها تجاوز می کنند  و کسانی را که   به مقاومت بپردازند زنده زنده می سوزانند.

مطابق با اطلاعات سازمان ملل ، تروریست ها  پس از تصرف اراضی و با ورود  به روستاها، زنان  و مردان را جدا می کنند.  جوانان اگر بیش از 14 سال داشته باشند  اعدام می شوند.  اما برای  دختران جوان و دختر بچه ها ارزش بیشتری قائل هستند و آنها را در یک دسته جداگانه  جمع می کنند.  همه دختران مورد بازرسی بدنی توهین آمیزی قرار می گیرند.  ابتدا آنها را برهنه می کنند و  بعد  می بیننددختر باکره است یا نه. قیمت  دخترانی که در  اراضی  تحت کنترل  «داعش»  زندگی کنند  مسخره است. آنهایی که  زیبا نباشند  به قیمت 13 دلار  فروخته می شوند.  اما قیمت  دختران زیبای باکره می تواند بمراتب بیشتر باشد.

تمام  زنان بطور  منظم مورد تجاوز قرار می گیرند: 20 مرد ، 30 مرد و حتی 100 مرد می تواند  به یک زن تجاوز کند. به گفته  یکی از قربانیان که توانست  از محل تحت کنترل  شبه نظامیان فرار کند  طی یک روز تعطیل  او 22 « عروسی» و طلاق» را از سر گذراند.  در صورت  مخالفت با  نزدیکی جنسی،  شبه نظامیان  دختران را زنده زنده می سوزانند.

شایان ذکر است که این زنان  فقط قربانیان «داعش» نیستند  بلکه  سلاحی در دست افراط گرایان هستند  که از آنها  برای  جلب  اعضای جدید استفاده می شود.

بر طبق گزارش  نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل،  « داعش»  مردان جوان  را  با کمک این زنان به صفوف خود جلب می کند: «  در اینجا دختران باکره درانتظار شماست که می توانید با آنها ازدواج کنید».  نماینده ویژه  دبیر کل سازمان ملل  وضعیتی   که در اراضی تحت کنترل «داعش» ایجاد شده است را «  جنگ  بر بدن زنان» نامید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала