کلاه دزدی در اسکاتلند

© AP Photo / Mel Evansکلاه زنانه
کلاه زنانه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از همان مغازه یک بشقاب چوبی دزدیده شد.

ساکنان  جزیره « کان»  اسکاتلند شوکه شده اند! طی نیم قرن  اخیر اولین جنایت در  جزیره آرام و ساکت آنها رخ داده است. یک آدم ناشناس نیمه شب  وارد  مغازه  شد و 6 کلاه،  بیسکویت و  شیرینیجات دیگر را دزدید.  به گزارش « گاردین» حدود 30 نفر  در  جزیره « کان» زندگی می کنند.

جالب آن است که در جریان  جنایت« جنجالی» قبلی که در  سال 1960 میلادی در جزیره  بوقوع پیوست، ازهمان مغازه  یک بشقاب چوبی دزدیده شده بود.  جزیره « کان» در 40 کیلومتری  شمال — غرب  سواحل اسکاتلند واقع است.  در آنجا کلانتری وجود ندارد، اما مزرعه ای هست که  50 گاو  دارد.

جولی  مک کیب، زمین دار و  نماینده  انجمن  محلی  گفت:  دزدی چندی پیش با  شکستن قفل مغازه  جنایتی جدی تر از آن است  که به در نظر اول  به نظر می رسد. ما مجبور می شویم دست به اقدامات  رادیکال بزنیم تا در آینده چنین اتفاقی  تکرار نشود. جامعه ما خیلی کوچک است و  برای ما زندگی در جو آرام  و کمک متقابل به یکدیگر خیلی مهم است. از این به بعد مجبور می شویم  شب ها در خانه های خود را  قفل کنیم.  سیستم سیگنال  و ویدئویی مدار بسته در مغازه نصب خواهد شد. قبلا مغازه  قفل نمی شد تا ماهیگیران بتوانند  از  وای — فای استفاده کنند.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала