گزارش و تحلیل

نامزدی با نام دونالد

© REUTERS / Chris Keaneنامزدی با نام دونالد
نامزدی با نام دونالد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنگرید ، ترامپ آمده است.

صاحب ثروت بیشتر از 4 میلیارد دلار براساس ارزیابی فوربس ، درحالی که خود دارایی اش را 10 میلیارد دلار می داند ، دونالد ترامپ قصد دارد برای صندلی ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 مبارزه کند. بیانیه ی ترامپ دقیقا بلافاصله رای دهندگان را به ترس و وحشت انداخت:" کشور ما ، رهبری واقعا قدرتمند کم دارد کسی که نام ایالات متحده را به اوج برده و آنرا دوباره بزرگ و قدرتمند سازد. " مفهوم است که وی تنها خودش را در این نقش می بیند. طی 30 سال اخیر خبرهایی دائما به گوش می رسید در خصوص اینکه ترامپ آماده است برای جایگاهی در کاخ سفید بجنگد. خبرنگاران انتشار این خبرها را حداقل چهاربار ذکر کرده اند که هربار هم بی سرو صدا خاموش می شد. ضمنا در سال 2012 میلیونر از میت رامنی حمایت می کرد ، کسی که اکنون با لبخند موذیانه ی ترامپ روبرو می شود: حتی یک فروشگاه معتبر ، وضعیت بهتری نسبت به رامنی دارد. البته نیش زبانش به جب بوش هم رسید: " آخرین چیزی که کشور ما نیاز دارد یک بوش جدید است." ترامپ در خصوص جزئیات تصمیم خود با شعر نیل یانگ Pockin' in the Free World توضیح داد ، شاعر این شعر را به عنوان انتقادی از دولت جرج بوش پدر نوشته بود. یانگ همچنین بیان داشت که نامزد ریاست جمهوری به این بهانه حق استفاده از شعر او را ندارد.

بوش سوم در آمریکا نامزد ریاست جمهوری می شود - اسپوتنیک ایران
بوش سوم در آمریکا نامزد ریاست جمهوری می شود

ترامپ در زندگی خود توانست نه تنها در جایگاه لازم و در زمان مناسب (متولد شدن در خانواده میلیونر ، با 20 میلیون دلار در تجارت ساختمان سازی) ظاهر شده بلکه موفق شد از تمامی امکانات بروز کرده استفاده کند. شاید نام خانوادگی او هم نقش بارزی را ایفا کرد (ترامپ به معنای برگ برنده است). به زودی کل جهان در خصوص ارقام دارایی اش ، شرکت ها ، ساختمان ها و غیره خواهد دانست ، بر اساس قانون ، نامزد ریاست جمهوری باید طی سی روز از لحظه اعلام نامزدی میزان دارایی خود را به طور کامل منتشر نماید. برای دوستداران داستان های موفقیت ، اکنون بیش از ده ها کتاب تجارت و بیزنس و فعلا (در زمان رقابت انتخاباتی پخش آن قطع می شود) ریلتی شوی " نامزد" که در آن 16 تاجر برای قراداد یکساله 250 هزار دلاری و مدیریت یکی از شرکت های ترامپ مبارزه می کنند در دسترس است. در خصوص زندگی شخصی او می توان کتاب های جداگانه ای نوشت ، فرزندان ، نوه ها و زنانش و زنان زیبایی که در زندگی او به طور دائم حضور دارند. چطور همه اینها و توانایی آس شدن در ساخت آسمان خراش ها به نامزد ریاست جمهوری کمک خواهد کرد ، فعلا چیزی مشخص نیست. در هر حال تجارت و سیاست به دانش ها و نوآوری های متفاوتی نیازمند است.
تنها چیزی که می توان با اطمینان گفت: ترامپ به کمپانی خوب و مهم تر از همه شادی وارد می شود. اکنون رسما دوازده نفر از جمهوری خواهان در خصوص تمایل حضور در رقابت ریاست جمهوری اعلام کرده اند. بر اساس همه پرسی نظرات اجتماعی ، جب بوش ، فرماندار فلوریدا در جایگاه اول قرار دارد. ترامپ فعلا دو درصد در اختیار دارد. دموکرات ها کمی متواضع ترند: کلا چهار نامزد از جمله بانوی اول سابق هیلاری کلینتون اعلام آمادگی کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала